رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری شهر اراک گفت: به علت ازدحام جمعیت و گره‌های ترافیکی در پنجشنبه آخر سال از ورود خودرو‌های شخصی به داخل آرامستان شهر اراک ممانعت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 12 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آقا زیارتی افزود: با توجه به پنجشنبه آخر سال و تردد مردم و زائرین در آرامستان و همچنین کم عرض بودن معابر این آرامستان و ترافیکی که ایجاد می‌شود، امسال تمهیداتی اتخاذ شده که از ورود خودرو‌های شخصی به داخل آرامستان ممانعت شود.
وی افزود: در همین راستا ۱۵ دستگاه ون و پنج دستگاه میدل باس در داخل آرامستان برای رفاه و سهولت تردد و جابجایی مردم پیش بینی شده است.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری شهر اراک از مردم تقاضا کرد به هیچ عنوان از وسایل شخصی برای تردد استفاده نکنند و از وسائط نقله عمومی استفاده کنند.
آقا زیارتی افزود: مردمی که ناچار به استفاده از وسیله نقلیه شخصی هستند، در اطراف آرامستان پنج نقطه پارکینگ لحاظ شده و مردم می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.
ساده وند مدیر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک هم در این زمینه گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس در چهار نقطه شهر برای سفر مسافران به آرامستان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار