نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پر رنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 02 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پر رنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: ۱۱ اسفندماه بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان شکن خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

این حماسه و حضور شورانگیز و غرور آفرین یکبار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و سیلی محکم‌تری به صورت دشمنان کینه توز ایران اسلامی زده شد.

دیروز استان امامین انقلاب به فهم، هوشیاری، عشق و علاقه فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گران بهای امام راحل خود را به نمایش گذاشت.

این حماسه پر شکوه حاصل پیوند عمیق مردم سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی بود و اینجانبان به عنوان خدمتگزاران مردم شریف استان از مردم ولایتمدار به مناسبت خلق این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌کنیم.

در این پیام مشترک از همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، ماموران انتظامی و نظامی و امنیتی نیز تشکر و قدردانی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار