نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و نیز استاندار این خطه با صدور پیامی مردم مومن و انقلابی سرزمین آفتاب را به حضور پر شور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 29 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» و «فرزاد مخلص‌الائمه» در این پیام آورده اند: ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر در آستانه آزمونی بزرگ در امتداد راه پر افتخار نظام اسلامی به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار دارند که لازمه پیروزی در آن حضور گسترده، پرشور و حماسی آحاد ملت در این انتخابات است.

آنان در این پیام افزودند: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل با توطئه، فتنه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه تبلیغاتی وسیع برای تضعیف دستاوردها و عملکرد پرافتخار نظام اسلامی با هدف ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کرده‌اند اما ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.
امام جمعه اراک و استاندار مرکزی تصریح کردند: مردم با رای آگاهانه خود در رویداد سیاسی انتخابات ضمن انتخاب افراد اصلح در دو انتخابات پیش رو بلوغ سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.
در ادامه تاکید کردند: باتوجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی و نیز منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تشکیل مجلس قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم، لازم است تا بار دیگر در کنار هم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

استان مرکزی با یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار