استاندار مرکزی گفت: این استان در آمادگی خوب و سطح بالایی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه قرار دارد و تمام هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 27 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه عصر سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، افزود: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به روزهای پایانی نزدیک شده و انتظار است توجه به قانون در این راستا رعایت شود.

وی بیان کرد: آخرین هماهنگی لازم با اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار در طول تاریخ برگزاری انتخابات کشور، کمیته آموزش ستاد انتخابات به صورت جدی تشکیل و آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی داده شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: حدود ۱۸ هزار عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه این استاد دخیل هستند و این افراد در روز جمعه ۲ ساعت قبل از زمان شروع رسمی و در ساعت ۶ صبح در شعب حاضر می‌شوند.

مخلص‌الائمه گفت: یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای در استان مرکزی آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند و از این تعداد یک شعبه مربوط به اقلیت‌های دینی در شهر اراک است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و ۸۵ شعبه عمومی اخذ رای استان مرکزی، ۳۴۰ شعبه سیار و ۷۴۶ شعبه ثابت است.

وی بیان کرد: تعداد شعب اخذ رای استان مرکزی در این دوره نسبت به قبل افزایش یافته تا مردم دسترسی راحتتری داشته باشند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: مردم می‌توانند با اسناد هویتی مختلف در شعب اخذ رای حاضر شوند و نیازی به داشتن تنها کارت ملی و یا شناسنامه نیست.

مخلص‌الائمه بیان کرد: برای نخستین‌بار تعرفه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس یکی است.

وی گفت:
تعرفه‌های انتخابات استان مرکزی واصل شده و تعرفه مازاد هم پیش‌بینی شده و نگرانی از نظر تعداد وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار