فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ارزیابی‌ها و نقشه‌های دشمنان را به هم می‌ریزد و علاوه بر اینکه بازدارندگی بزرگی برای کشور ایجاد می‌کند امنیت و اقتدار آفرین خواهد بود، لذا انتخابات میدانی برای قدرت نمایی مردم است تا بتوانند در برابر دشمن و تهدیدات بیمه شوند.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 26 February 2024

به گرارش تابناک مرکزی ،به نقل از سپاه روح الله ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مسائل کشور و بستری برای قوی شدن است. اگر دشمن در جنگ شناختی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است می‌خواهد مانع تحقق ایران قوی شود، لذا باید هوشیار بود و موقعیت و شرایط امروز کشور را برای آحاد مردم و خصوصا جوانان تبیین کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ایجاد فاصله میان نظام اسلامی و مردم را مهمترین هدف دشمن در پروژه تحریم انتخابات دانست و افزود: البته ملت ایران همواره هوشیار است و همچون گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان خواهد زد.

 وی با بیان اینکه حضور در انتخابات میثاق با شهدا و حرکت به سمت پیشرفت ایران اسلامی است، افزود: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و همه باید برای خلق حماسه و تشکیل ایران قوی مشارکت کنند. قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه های دشمنان و طمع آن‌ها به کشور را از بین خواهد برد.

 سردار کریمی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در اداره امور کشور دارد و مجلس خبرگان رهبری تضمین کننده اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است، لذا شرکت در این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وظیفه هر ایرانی شرکت و دعوت مردم به انتخابات است.

 وی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در خلق مشارکت حدأکثری در انتخابات گفت: امروز به برکت دانشجویان انقلابی و جهادی شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف هستیم و هرکدام به سهم خود برای ساختن ایران قوی تلاش می کنند که قابل تقدیر است.

کریمی خاطرنشان کرد: انتخابات و یوم الله ۱۱ اسفند فرصتی دیگر برای نقش آفرینی آحاد ملت است و دانشجویان که نخبگان جامعه هستند نقش بسیار برجسته ای در این حوزه دارند و باید با جهاد تبیین جهاد مشارکت آفرینی را رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار