فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۲۰۰ گروه جهادی در این استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 25 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی ظهر یکشنبه در همایش شکوه هجرت به منظور تجلیل از جهادگران برتر استان مرکزی اظهار کرد: قشر جهادگران با اقدامات جهادی خود، مردم را به دین، سیره انبیا و انقلاب وفادار نگه داشته و در راستای رفع گرفتاری مردم تلاش می‌کنند که به طور حتم این اقدام ثواب بیش از ۷۰ برابری حج را به همراه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ۱۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی کار خدمت رسانی را انجام می‌دهند، گفت: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی و سرمایه انقلاب اسلامی هستند، امام (ره) با توکل بر خداوند و بهره گیری از آموزه‌های دینی و به پشتوانه مردمی توانست انقلاب را به ثمر برساند.

سردار کریمی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مردم شاهد موفقیت نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها بودیم و پیروزی کنونی غزه به واسطه حضور مردم است که توانست با معنویت در مقابل دنیای استعماری ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های انقلاب، عدالت است گفت: کشور منابع زیر زمینی و ثروت خدادادی فراوانی دارد و باید از این ثروت در راستای افزایش رفاه مردم بهره گیری شود اما با این وجود مردم نباید مشکلات را نظام و انقلاب نسبت بدهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به طور حتم حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب شخص اصلح، نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند.

سردار کریمی گفت: اقتدار و امنیت کنونی کشور به برکت حضور پررنگ مردم در تمام صحنه‌ها بوده است، باید قدر دان مردم بود و برای رفع مشکلات آنها تلاش جهادی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار