رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: اعلام خطر می‌کنم، طرح توسعه بیمارستان ۵۲۰ تختخوابی ولیعصر(ع) اراک با پیمانکار فعلی به سرانجام نمی‌رسد
کد خبر: ۱۱۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 20 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر«علیرضا امانی» روز سه‌شنبه در نشست شورای فنی استان مرکزی در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی در اراک،افزود: پیمانکار اعلام کرده بود که بخش اورژانس را در دهه مبارک فجر امسال و تمام طرح را ۳۰ بهمن تحویل می‌دهد اما این اتفاق رخ نداد.

وی بیان کرد: رسماً اعلام می‌کنم از این جلسه به بعد هیچ پیمانکاری مسئولیتی در پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) ندارد و باید از همه ابزارهای قانونی برای گرفتن حق مردم اراک کمک گرفته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: پروژه‌ای که قرار بود با یک‌هزار میلیارد ریال به اتمام رسد به ۱۰ هزار میلیارد ریال رسیده و با این روال دانشگاه علوم پزشکی و در نهایت استان دچار چالش می‌شود.

دکتر امانی اظهار کرد: پیمانکار اعلام کرده بود که ۲۷ بهمن‌ماه امسال نواقص پروژه رفع و تکمیل شود اما به نظر می‌رسد این طرح تا سال آینده هم به نتیجه نرسد.

وی بیان کرد: ۷۰ تا ۸۰ کارگر در این طرح مشغول کار هستند و پیمانکار در یک ماه اخیر بیش از ۲۵ نامه به دانشگاه علوم پزشکی ارسال کرده تا در مراجع قضایی با مشکل مواجه نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: وزارت بهداشت دیگر یک خط قرارداد با پیمانکار فعلی منعقد نمی‌کند، قرارداد پیمانکار تمام شده و حضور آن در کارگاه ممکن است مشکل ساز باشد.

امانی افزود: پیمانکار حق مردم اراک را پایمال کرده و همه را به بازی گرفته، این طرح به نتیجه نمی‌رسد مگر اینکه چند مسئول دلسوز در استان کمک کنند تا اجازه کار به این پیمانکار داده نشود.

وی بیان کرد: پیمانکار نمی‌تواند وسایل خود را بردارد و برود، باید مخفی از استان خارج شود و این استان آنقدر ظرفیت دارد تا ۲ درصد مانده از پیشرفت فیزیکی را انجام دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: پنج هزار میلیار ریال از سال گذشته به طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اضافه شد و امروز اگر بودجه استانداری هم جمع شود، این طرح تکمیل نمی‌شود، گویا پیمانکار به رگه طلا در این طرح رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر قرار است پیمانکار از اراک برود، اجازه نمی‌دهیم یک ریال از حق مردم را در جیب خود بگذارد برود و نمی‌گذاریم پیمانکار با سود از اراک خارج شود تا درسی شود که این پیمانکار مردم هیچ استانی را به بازی نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار