نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند و برگ زرین دیگری از افتخارات این کشور را ورق می‌زنند.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 15 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» اظهار داشت: در روزهای سرنوشت‌سازی قرار داریم و با توفیقی که خداوند حاصل نمود گام‌های مهمی در جهت اعتلای قرآن و جمهوری اسلامی و نیز عزت و اقتدار کشور برداشته شد.

وی عنوان کرد: ملت شریف ایران اسلامی و به خصوص استان مرکزی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات ایران اسلامی افزودند و دشمنان این سرزمین را ناامید کردند.

وی با تاکید به این نکته که در روز ۱۱ اسفند ماه نیز مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت، گفت: مردم باید بدانند قهر کردن با صندوق رای در واقع تامین منفعت دشمنان است و البته مردم این کشور بسیار هوشیار هستند و در صحنه‌های مختلف این را به اثبات رسانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تبلیغات دشمن با هدف ایجاد نفاق در جامعه، عنوان کرد: علما هیچ گاه عهد خود را با نظام و مردم فراموش نمی‌کنند و بر عهد خود استوار ایستاده‌اند و هیچ یک از منافع فردی، گروهی و جناحی جایگزین مردم نمی‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: در مدت ۴۵ سال گذشته مشکلات اقتصادی و اجتماعی و کمبودهایی وجود داشته است، اما این به معنای رای ندادن نیست و این مسائل هم با همراهی و مشارکت حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: این مجلس عزت، بقا، سربلندی، حافظ آرمان‌های نظام و شهدا و خدمات ۲۰۰ ساله علما است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اگر خواستار این هستیم که تاریخ تکرار نشود و شاهد تکرار تاریخ مشروطیت، استبداد و سلطه بیگانگان نباشیم باید از مجلس خبرگان رهبری حفاظت کنیم که راه آن مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو است.

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ستون فقرات جامعه ایران اسلامی را امامت، ولایت فقیه و رهبری تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: این مجلس یادگار پیامبر اکرم(ص)، غدیرخم و امام صادق(ع) است و رای و اعتماد مردم پشتوانه آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار