نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان:
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان گفت: انقلاب اسلامی با سه عامل اسلام، مردم و رهبری به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 11 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام علی رضایی در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلای بیت المقدس اراک با بیان اینکه دهه فجر امسال با پایان ماه رجب و شروع ماه شعبان قرین شد، گفت: این انقلاب هرآنچه دارد از اسلام است.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و تا امروز هیچ انقلابی در کره زمین چنین قدمتی پیدا نکرده است. اسلام عامل اول بقا و پیروزی انقلاب ماست، امام راحل در سال ۱۳۴۲ در مسجد اعظم قم، اعلام کردند که علمای اسلامی به داد اسلام برسید و ایشان برای دین اسلام قیام کردند.

وی افزود: انقلاب ما با نهضت امام حسین(ع) تناسب دارد، ایشان برای حفظ و صیانت از اسلام قیام کردند و امام خمینی(ره) نیز به خاطر اسلام قیام کردند. مردم به عنوان عامل دوم، اساس و پایه و صاحبان این انقلاب هستند و هرجا مردم بودند پیروزی حاصل شد.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی حضور مردم چشمگیر بوده است، گفت: مردم در استقلال انقلاب شریکند و در ادامه این انقلاب نیز شریک خواهند بود.

وی اظهار کرد: مردم با تکیه بر اسلام و وحدت کلمه با راهنمایی رهبر خود، این انقلاب را حفظ کرده اند و اگر هدایت های امام نبود، اسلام و انقلاب عزت نمی یافت.

رضایی تاکید کرد: آمریکایی ها می گفتند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نمی بیند، اما امروز باید چشم خود را باز کنند و ببینند که نه تنها چهل سالگی بلکه ۴۵ سالگی انقلاب را شاهد هستیم و قطعا با اتکا به خداوند و رهبر معظم انقلاب، ماندگاری این انقلاب را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه الگوی انقلاب ما نهضت امام حسین(ع) است و در ادامه مسیر ایشان هستیم، افزود: برای عزت اسلام و انقلاب باید پشت امام خود بود و تا زمانیکه خداوند، رهبر و ملت را داشته باشیم و در مسیر درست حرکت کنیم قطعا انقلاب ما پیروز خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی از مسئولان بی کفایت به شکلی عمل کرده‌اند که سالها باید کاستیهای آنها را جبران کنیم، اما دعا می کنیم که این دولت موفق باشد.الان رییس جمهوری در سازمان ملل حاضر می شود که عکس حاج قاسم را بالا می برد و حتما دعا می کنیم که موفق باشد.

ایشان اظهارکرد: به مملکت و اسلام و انقلاب خود امیدواریم و قطعا که این انقلاب با رهبری رهبر معظم انقلاب ماندگار خواهد بود.امید است خبرهای خوشی در مسائل اقتصادی و سفره های مردم داشته باشیم و مردم به آینده این نظام و انقلاب امیدواری بیشتری داشته باشند.

در پایان این سخنرانی، قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار