فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و این موضوع اهمیت فعالیت در فضای مجازی را دوچندان می‌کند تا هر یک از فعالین فضای مجازی به نیابت از شهدا در این فضا ادامه دهنده راه شهدا باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 04 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی، با اشاره به رشادت‌های مردم استان مرکزی در دوران دفاع مقدس گفت: در شرایطی که استان مرکزی در دوران دفاع مقدس ۶۵۰ هزار نفر جمعیت داشت، حدود ۷۰ هزار نفر رزمنده در خط مقدم جبهه حضور داشتند که حدود ۱۰ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: همچنین استان مرکزی ۱۶ هزار جانباز و هفت هزار ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ آزاده، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی نقش تاثیرگذاری در پروژه‌های مهندسی دوران دفاع مقدس داشت افزود: استان مرکزی در ۱۲۰ پروژه مهندسی و فناوری در جبهه‌ها در بخش‌های مختلف تاثیرگذار بودند و خدمات ارائه کردند و در بسیاری از بخش‌ها استان مرکزی جزو اولین‌ها بود.

سردار کریمی در ادامه به اهمیت فضای مجازی در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: در اهمیت فضای مجازی همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر من رهبر انقلاب نبود فرمانده فضای مجازی می‌شدم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال رسیدن به اهداف خود است گفت: جنگ نرم و جنگ سخت جدای از هم نیستند، در کنار هم هستند و بلکه جنگ نرم در برخی مواقع تاثیرگذارتر از جنگ سخت است.

وی یادآور شد: با وجود رشادت‌های که صورت گرفته، همواره دشمنان در جنگ سخت شکست خورده‌اند و موفق به دست نیاورده‌اند.

سردار کریمی اظهار کرد: دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و این موضوع اهمیت فعالیت در فضای مجازی را دوچندان می‌کند تا هر یک از فعالین فضای مجازی به نیابت از شهدا در این فضا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: انقلاب امام انفجار نور بود و از زندگی بشریت ظلمت‌زدایی کردند.سردار کریمی با تاکید بر اینکه انقلاب امام مرز فیزیکی ندارد و دعوت امام جهانی است گفت: امام با توکل به خداوند متعال و بسیج مردم و بدون هیچ امکانات و تجهیزات نظامی انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای سلطه بر کشورهای مختلف بیان کرد: دشمنان در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای پیشبرد اهدافشان تئوری‌های مختلفی را برنامه ریزی کرده‌اند تا به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند و از طریق فضای مجازی تمام افکار دنیا را در اختیار گرفته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و نقش‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار