نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی زمینه‌ساز شکل‌گیری یک مجلس مقتدر و کارآمد است
کد خبر: ۱۱۵۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: شرکت همه طیف‌ها و فعالان سیاسی در انتخابات موجب مشارکت عزت‌آفرین مردم در پای صندوق‌های رای می‌شود و امید می‌رود مجلسی تشکیل شود که اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی افزود:افزود: ملت ایران باید باحضور پرشور در انتخابات هوشیاری، بیداری، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان به منصه‌ظهور بگذارند.

امام جمعه اراک، حضور پرشور مردم در این انتخابات را بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی ملت عنوان کرد و اظهار داشت: پیام مردم ایران به دنیا در این انتخابات این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل از سال ۴۲ برایشان ترسیم کرده است خارج نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کرسی‌های خانه ملت برآیندی از نمایندگان تمامی اقشار است بنابراین باید همه ملت در این انتخاب مهم مشارکت جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: هنر مجلس آینده باید حل مشکلات بزرگ کشور از جمله توسعه شبکه ریلی، حل مشکل آلودگی هوای کلانشهرها از جمله اراک باشد و به جای عوض کردن اسم کارخانه‌ها اقدام به راه‌اندازی و تاسیس کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم در دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی از جمله انتخابات پیش‌رو گام‌های اساسی‌تری بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار