فرماندار فراهان گفت: در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ 28 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آقازیارتی گفت: بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه دهه فجر مقطعی ارزشمند برای نظام است و باید ارزش‌های انقلاب اسلامی بازخوانی شود، افزود: در حالی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که این انقلاب با اقتدارتر از گذشته ایستاده و حتی به اذعان هم صاحب‌نظران داخلی و خارجی پیشرفت قابل توجهی کرده‌ایم.

آقازیارتی عنوان کرد: در دهه فجر آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را چراغ راه آینده قرار دهیم و الان در نزدیکی قله‌ ایستاده‌ایم و این یک آرمانی بود که جمهوری اسلامی در رسیدن به آن تلاش کرد و پیشرفت و این تلاش باز هم ادامه دارد.

آقازیارتی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۶ کمیته در قالب ستاد دهه فجر تشکیل شده است و بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار