امام جمعه موقت اراک:
امام جمعه موقت اراک گفت: نقش مجلس شورای اسلامی در تحول و توسعه همه‌جانبه کشور کلیدی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 26 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام « قاسم عبدالهی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: مجلس شورای اسلامی آینده باید با صلابت باشد و برای حل مشکلات و معضلاتی که اکنون جامعه به آن مبتلا است برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی بیان کرد: نماینده مجلس نباید برای ارایه خدمات آب، برق و گاز اقدام کند و یا سر پروژه برود، بلکه، نماینده مجلس باید تمام فکرش و وقتش در خدمت قانون‌نویسی باشد.

امام جمعه موقت اراک گفت: معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور با شعار اصلاح نمی‌شود بلکه نیاز است با تدوین قانوانین متقن، درست و کارشناسی به صورت ریشه‌ای حل شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی به فراهم شدن استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید از صرف هزینه‌های غیرضروری از قبیل چاپ پوستر و عکس رنگی پرهیز کرده و برنامه‌های خود را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های دیگر به سمع و نظر مردم برساند.

امام جمعه موقت اراک گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید برای مشکلات و نواقص موجود کشور در حوزه‌های مختلف، برنامه ارایه کنند.

حجت‌الاسلام عبدالهی در ادامه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: گلایه دارم وظایفی که قانون برای خبرگان قرار داده چرا برای مردم بیان نمی‌شود و مردم با اسامی و وظایف کمیسیون‌های مختلف خبرگان، ناآشنا هستند.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را در ۱۱ اسفند امسال شاهد باشیم.

امام جمعه موقت اراک در ادامه به جنگ نابرابر در غزه اشاره کرد و گفت: اینکه بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه در مدت کمتر از چهار ماه به دست رژیم صهیونیستی شهید شوند مجامع بین‌المللی این این نسل‌کشی ندانند دور از عدالت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار