فرماندار ساوه:
فرماندار ساوه بابیان اینکه هر گونه جانبداری مسئولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف و ظلم و خیانت است،گفت:همه مسئولان موظفند از ظرفیت‌های ادارات تابعه خود برای برگزاری باشکوه و بسترسازی حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال در شهرستان ساوه بهره بگیرند اما اجازه دو قطبی کردن جامعه را نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی الیاسی فرماندار ساوه پیش از ظهر سه شنبه در نشست برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر و انتخابات فرصت مناسبی برای نشان دادن اقتدار کشور به رخ جهانیان است و مسئولان باید با امید آفرینی برنامه دقیقی برای این روزها داشته باشند.

فرماندار ساوه افزود: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست مسئولان در انجام امور شهروندان کوتاهی کنند که در این راستا می‌طلبد با ایجاد خلاقیت و نو آوری در امور، رضایت مردمی را کسب کنند، معاندان جمهوری اسلامی هزینه زیادی می‌کنند تا مردم را به نظام بدبین کنند و با تمام ابزار در راستای ایجاد نا امیدی مردم به میدان ورود کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در صدد هستند با تبلیغات مسموم انتخابات را بی تأثیر جلوه دهند اما ملت بصیر ایران اسلامی می‌دانند که انتخابات یکی از ابزارهای مهم در اداره امور کشور است. بر اساس فرمایشات رهبری، میدان باید برای حضور گرایش‌های مختلف مهیا باشد و زمینه برای حضور حداکثری فراهم شود.

فرماندار ساوه بابیان اینکه هر گونه جانبداری مسئولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف و ظلم و خیانت است و هیچ مسؤولی حق انجام چنین اقدامی را ندارد، گفت: همه مسئولان موظفند از ظرفیت‌های ادارات تابعه خود برای برگزاری باشکوه و بسترسازی حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال در شهرستان ساوه بهره بگیرند اما اجازه دو قطبی کردن جامعه را نداریم.

الیاسی در پایان بیان داشت: بنا بر تاکید استاندار مرکزی به منظور برگزاری انتخابات باشکوه و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ساوه، راه اندازی قرارگاه انتخابات در غالب تشکیل کمیته‌هایی در دستور کار فرمانداری ساوه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار