امام جمعه اراک:
آیت‌الله دری‌نجف آبادی گفت: نیاز است مسئولان در راستای کاهش آلودگی هوا تلاش ویژه داشته باشند و فیلتراسیون نیروگاه را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 19 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک، با اشاره به آلودگی هوا، لزوم فیلتراسیون نیروگاه شازند، افزود: ساخت پل سنجان با آن همه هزینه اکنون چه کاربری دارد و آیا مشکلی را حل کرده است؟

ایشان با بیان اینکه مردم از مسئولان انتطار دارند که وعده‌های خود را به انجام برسانند افزود: استانداری و دستگاه‌های مربوطه در تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) و مسکن ۸۱۰۰ واحدی اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

امام جمعه اراک افزود:حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات حق و تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.

وی نمایندگی مردم را مسئولیت بزرگی دانست، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود می‌توانند نمایندگانی دلسوز و شایسته انتخاب کنند و حضور آنان امری تشریفاتی نیست.

وی اضافه کرد: کاندیدای نمایندگان مجلس باید خواهان رفاه عمومی مردم باشند و از اسراف، جوسازی و وعده‌های دروغین دوری کنند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مردم نیز باید آگاهانه با انتخاب فرد شایسته و اصلح خود در پای صندوق رای حاضر شوند.

خطیب جمعه اراک در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کوتاه کردن دست دشمنان مردم و کشور گفت: همچنان باید هوشیار و مراقب گرگ‌هایی باشیم که در تلاش برای نفوذ در کشور هستند.

امام جمعه اراک ماه رجب و ماه‌های پیش رو را ایام بابرکت و فرصتی برای عبادت خواند و افزود: راه سعادت راه ائمه هدی علیهم السلام است که باید این مسیر در حمایت از ولی فقیه ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار