استانداری مرکزی گفت: همه مدیران این استان دستاوردهای نظام و دولت را در قالب نمایشگاهی برای آحاد جامعه در ایام الله دهه مبارک فجر تبیین کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 16 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ، روز سه‌شنبه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اراک،اظهارکرد : باید نمایشگاهی در تراز استان مرکزی در ۲ بخش، شامل معرفی و تبیین دستاورد نظام و دیگری معرفی و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، برگزار شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی برای شرکت و حضور در این نمایشگاه، پروژه و طرح‌های خود را ظرف مدت یک هفته تهیه کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، امور مربوط به نمایشگاه را در دست افراد ارزشی و خوش‌فکر قرار دهند که نوآور باشند و قابل قبول نیست که برخی دستگاه‌ها، با ارایه طرح‌هایی، فقط رفع تکلیف کنند.

مخلص‌الائمه افزود: باید در برگزاری این نمایشگاه، کار شاخص برای دهه فجر استان مرکزی پیش‌بینی شود و معرفی ظرفیت ملی و اقدامات دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت اشاره کرد و ادامه داد: معظم له در این دیدار، ۵۰ برنامه که منجر به موفقیت دولت سیزدهم بوده را برشمردند و انتقاد و تاکید به اطلاع رسانی داشتند.

استاندار مرکزی افزود: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برای جانمایی نمایشگاه دستاوردهای نظام و دولت تشکیل شود.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: لازم است برای فراگیری این مهم از تمام ظرفیت استان استفاده شود و تبلیغات وسیعی در نقاط مختلف صورت گیرد.

وی بیان کرد: دهه فجر امسال با رویداد مقاومت فلسطین و انتخابات تقارن دارد که باید در ارایه برنامه‌ها، تلاش مضاعف صورت گیرد زیرا استان مرکزی از نظر موقعیت جغرافیایی، استان امام و موطن امام راحل است و باید نگاه جدی و پر انگیزه بکار گرفته شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: ما با نسلی مواجه هستیم که اطلاع درستی در اختیار آنان قرار نگرفته است و دشمنان در قالب جریان نفوذ تلاش دارند در لایه‌های مختلف رخنه کنند و از هیچ کاری برای از بین بردن دستاورد نظام دریغ نمی‌کنند، بنابراین همه باید هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار