رییس سازمان اورژانس کشور گفت: جذب سه هزار و ۵۰۰ نفر برای تامین کادر اورژانس سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 18 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،جعفر میعادفر درحاشیه بهره‌برداری از مخزن سوخت استراتژیک اورژانس ۱۱۵ اراک در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سال جاری وارد ناوگان می‌شود که اقدامات موثری در این راستا انجام شده است.
وی یادآورشد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور در سال جاری اختصاص یافت.
وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض دخانیات و ۲ هزار میلیارد تومان دیگر نیز از محل حوادث ترافیکی برای بازسازی ناوگان اورژانس کشور تامین شده است.
میعادفر اضافه کرد: یکی از جدی‌ترین چالش‌های اورژانس کشور فرسودگی ناوگان آمبولانس است که وزارت بهداشت در نوسازی آن همکاری جدی دارد.
رییس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: اکنون برای رفع کمبود آمبولانس تامین ۵۰۰ دستگاه آمبولانس از طریق مناقصه اقدام شده که بخشی برای بیمارستان و بخشی هم برای اورژانس در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: راه اندازی اورژانس خیرین کشور نیز در اولویت قرار دارد و خیران بسیاری نیز در نقاط مختلف کشور در این خصوص اعلام آمادگیکرده‌اند.
میعادفر با بیان اینکه استان مرکزی در راه اندازی اورژانس خیرین پیشتاز است بیان کرد: اورژانس هوایی این استان در تمام کشور نمونه است اما برای توسعه آن نیاز است از ظرفیت خیران بیش از پیش استفاده شود.
وی افزود: ۱۰ مرکز تعمیر آمبولانس در کشور وجود دارد که راه اندازی تعداد بیشتری از این مراکز در برنامه سازمان اورژانس پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار