نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ گروه جهادی متشکل از نیروهای خدوم و دلسوز بسیجی این استان، عمل به جهاد تبیین را با هدف کارآمدی نظام اسلامی و مقابله با تحریف دشمنان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ 07 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی در دیدار با جهادگران استان مرکزی در اراک، افزود: جهادگران باید در همه ابعاد، منشاء اثر در جامعه باشند و با همت این قشر می‌توان فتنه دشمنان را خنثی کرد.
وی بیان کرد: جهادگران بسیج در راستای گسترش فعالیت‌های موثر گروه‌های جهادی، با ایجاد شبکه منسجم در راستای تسریع خدمت به مردم و تدوین راهبردها، آثار و برکات فراوانی برای کشور دارند.
امام جمعه اراک ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج با خدمت‌رسانی صادقانه، بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه، یکی از اهداف انقلاب اسلامی توانمندسازی جامعه است و باید در این راستا تلاش مضاعفی صورت گیرد، افزود: علاوه بر توانمندسازی افراد نیازمند و محروم، باید حمایت‌های جانبی برای اقشار نیازمند نیز در دستور کار قرار گیرد تا همگان از امکانات علمی، بهداشتی و اشتغال به شکل متوازن بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ منطقه محروم در کشور، ۴۶ منطقه در استان مرکزی و ۱۳ منطقه محروم در کلانشهر اراک وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحریم برخی از کالاها به کشور تاکید کرد: دشمنان کالاهایی که مصرفی و تجملاتی هستند را هرگز تحریم نمی‌کنند اما در مقابل دارو، تجهیزات تولیدی و قطعات واحدهای صنعتی را در فهرست تحریم گنجانده‌اند.
آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: کشور در تولید انرژی با محدودیت‌هایی مواجه است بنابراین جهادگران باید در انجام وظایف خود، صرفه‌جویی در مصرف برق، آب و گاز را در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار