نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارتش، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و فراجا پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی هستند و بر همگان واجب است از نیرو‌های مسلح کشور پشتیبانی کنند تا آن‌ها بتوانند با قدرت به راه خود ادامه دهند.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 18 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اراک افزود: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در زمینه علمی و تسلیحاتی در اوج قدرت قرار دارد.
وی یادآورشد: امنیت کشور و مردم خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است ،اکنون با توجه به تلاش نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش سرافراز و قهرمان در تمامی نقاط مرزی کشور امنیت خوبی برقرار است.
وی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با تمام قدرت و توان خود در تمامی صحنه‌ها از کیان، عظمت و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی دفاع کرده و در این زمینه با هیچکس شوخی ندارند.
امام جمعه اراک ادامه داد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ارتش قهرمان، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در زمینه علمی و تسلیحاتی در اوج قدرت قرار دارد و روز به روز به این قدرت و اقتدار افزوده می‌شود و این مهم باید ادامه یابد.
وی عقب نشینی اسرائیل در حوادث اخیر را ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دانست و گفت: امروز طرف مقابله با اسرائیل تنها مردم غزه نیست بلکه از بحر تا نهر در برابر این رژیم غاصب ایستاده‌اند و در برابر زیاده‌خواهی‌های آن مقاومت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اسرائیل که در گذشته اردن، لبنان و بلندی‌های جولان را اشغال کرده بود در جنگ ۳۳ روزه، ۲ روزه و ماه مبارک رمضان عقب نشینی کرده است که این مهم به برکت انقلاب اسلامی و قدرت جبهه مقاومت است.
او عنوان کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امروز موجب شده عربستان با یمن کنار آمده و از مواضع خود عقب نشینی کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تمامی شبکه‌های جاسوسی، منکراتی و فحشا را توطئه‌های اسرائیل علیه مردم ایران و مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: مردم نقاط مختلف کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن وارد کردند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مدت چهار دهه گذشته توانستند در برابر نظام استکباری دنیا ایستادگی کنند.
سردار محسن کریمی تغییر رویکرد ارتش را از جمله عجائب انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) یک ارتش مکتبی در کشور شکل گرفته و با تمام توان در صحنه‌های مختلف حضور قوی و پررنگ دارد.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون جهاد‌های متعددی برای امت ایران اسلامی اتفاق افتاده که نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان، عزت و عظمت انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآورشد: قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم و خون شهدا ترس در دل دشمنان اسلام و قرآن ایجاد کرده است.
سردار کریمی افزود: استان مرکزی یک هزار و ۴۰۰ شهید ارتشی را در راه اسلام و قرآن اهدا کرده و اولین‌های شهدا در نیروی دریایی و ارتش مربوط به این استان بوده است.
او ادامه داد: مرحله سوم کنگره هفت هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از ابتدای خرداد ماه امسال آغاز و امید است در این مرحله بیش از گذشته چهره ماندگار ارتش برای مردم آشکار و ماندگار شود.
جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی نیز در این آیین گفت: نگاه راهبردی امام خمینی(ره) به ارتش جمهوری اسلامی ایران، موجب شد ارتش امروز جایگاه ویژه و مهمی را در کشور، منظقه و جهان به دست آورد.
سرهنگ مجتبی شمس افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌های سازندگی در کنار مردم و هرگاه عناصری به کشور حمله کرده پشتیبان مردم و انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: عناصر ضد انقلاب زمانی که پشتیبانی ارتش از مردم و انقلاب را مشاهده کردند در صدد تضعیف ارتش بر آمدند و برخی سیاسیون نا آگاه نیز با همراهی با آنان بر انحلال ارتش بر آمدند.
در انتهای این مراسم با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله و جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان از آثار به جا مانده از شهید سردار صیاد شیرازی رونمایی و به موزه حفظ آثار و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان تحویل شد.
همچنین در این مراسم با حضور مسئولان استانی از خانواده شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار