مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:بخشی از مشکلات فرهنگی شهری اراک ریشه در آموزش و پروش دارد و البته این مشکلات هم در آموزش و پرورش رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 14 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،نوازنی در همایش دوستار کودک در فرهنگسرای شهر اراک افزود:وقتی در آموزش و پرورش سرمایه گذاری نکنیم شاهد مشکلات اجتماعی و اقتصادی در جامعه هستیم.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ها با اداره آموزش و پرورش شد و گفت: نیاز است فضای مدرسه و فضای آموزشی برای دانش آموزن بیشتر از گذشته بهسازی و زیبا شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین خواستار آسفالت حیاط مدارس و نقاشی فضای مدرسه و زیبا سازی شد و گفت: امروز زمینه برای خدمتگزاری و همکاری برای همه مهیاست و مانعی برسر راه نیست و باید از ایجاد فضای همدلی در استان به نحو احسنت استفاده کرد.
عین القضات رئیس شورای شهر اراک هم در این همایش گفت: حال شهر اراک خوب نیست و این شهر نیازمند مکان‌های تفریحی است و باید بیشتر به مقوله‌های فرهنگی و تفریحی توجه شود.
عین القضات با اشاره به مرمت و بازسازی بازار شهر اراک افزود: این مکان تاریخی این روز‌ها حال خوشی ندارد و نیاز است بیشتر به این مکان تاریخی توجه شود.
او با اشاره به ایام بازگشایی مدارس گفت: اگر حال معلم خوب باشد حال دانش آموز هم خوب است و باید یک معلم رویکرد‌های و اتفاقات مثبت رو بداند و به دانش آموزان منتقل کند چرا که معلم یک جایگاه ویژه‌ای در حل مسائل و مشکلات در جامعه را دارد.
کریمی شهردار اراک هم گفت: ستاد استقبال از مهر در شهرداری اراک از چند هفته قبل شکل گرفته و در قالب پنج کمیته شامل سیما و منظر، کمیته ایمنی و بهداشت، و خدمات شهری و حمل و نقل و کمیته فرهنگی تشکیل شده است.
کریمی با اشاره به اینکه همکاری بیشتر آموزش و پرورش با شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: باید در حوزه محیطی و مسائل فرهنگی در کنار یکدیگر بیشتر کار کنیم و این آغاز بهار دانش آموزی آغازی برای ادامه همکاری‌ها شهرداری و آموزش و پرورش باشد.
او اضافه کرد: مدیریت یکپارچه شهری از چند وقت پیش مطرح شده که هنوز محقق نشده و نیاز است در این زمینه بیشتر کار شود و همه دستگاه‌های فرهنگی و به خصوص اداره آموزش و پرورش هماهنگ پای کار بیایند.
در این آیین از آلبوم‌های رستاخیز و پیر غلام در اراک رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار