استاندار مرکزی با صدور پیامی از تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی فوتبال کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 28 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده است: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور در فینال جام حذفی فوتبال کشورمان اتفاقی مبارک را برای اولین بار در تاریخ ورزش فوتبال استان رقم زد و شور و نشاطی آفرید که ستودنی و قابلِ تقدیر و بیانگر توانمندی و غیرت این دلاورمردان است.
این پیام می افزاید: این ورزشکاران غیور، تمام تلاش خود را برای موفقیت در فینال جام حذفی به کار گرفتند، اما با تمامی شایستگی‌ها نتیجه را به حریف خود واگذار کردند که بدون تردید این رویداد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بازیکنان و کادر فنی و مجموعه مدیریتی تیم آلومینیوم اراک تمام تلاش خود را در بازی فینال به کار گرفتند، اما طبیعی است که مسابقه فوتبال بُرد و باخت را در دو طرف توامان دارد و اگر امروز این تیم نتوانست جام را به استان مرکزی بیاورد، نمی‌شود زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این تیم را نادیده گرفت.
استاندار مرکزی در این پیام آورده است: تلاش وافر تک‌تک بازیکنان، کادرِ فنی، مربیان و مدیران باشگاه را ارج می‌نهم، از زحمات و تلاش ها و حمایت‌های واحد تولیدی ایرالکو، اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال استان، هواداران، رسانه‌های عمومی و تخصصی، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و نیروهای امنیتی و انتظامی و تمامی عزیزانی که این تیم را تا رسیدن به این مرحله ارزشمند و فینال جام حذفی همراهی نمودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک هواداران تیم فوتبال آلومینیوم و مردم فهیم اراک با درک بالای ورزشی خود برای افتخارآفرینی‌های مجدد همواره در کنار این تیم خواهند بود و از سوی مسئولان استان نیز حمایت از این تیم و سایر تیم های ورزشی استان ادامه خواهد داشت تا همچنان نشاط مردم استمرار یابد و شاهد موفقیت و درخشش تمام تیم‌های ورزشی استان در تمامی عرصه‌ها باشیم.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه چهارشنبه در فینال جام حذفی فوتبال کشور در تهران به مصاف نساجی مازندران رفت که این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار