تابناک: تیم هندبال هپکو اراک با نتیجه 33 بر 29 از سد شهرداری تبریز عبور کرد
کد خبر: ۱۰۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 30 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، از هفته پنجم لیگ برترهندبال آقایان شش دیدار برگزار شد که در سالن هپکو تیم هندبال هپکو اراک میزبان شهرداری تبریز بود که در پایان نماینده استان مرکزی موفق شدبا نتيجه 33 بر 29  حریف خود را مغلوب و سومین پیروزی متوالی خود را کسب کند

علی‌اصغر احمدی سرپرست تیم هپکو اراک با اشاره به پیروزی تیم هندبال هپکو برابر شهرداری تبریز گفت: ما تیم بسیار جوانی داریم و در نیمه نخست بازی پایاپایی را با حریف برگزار کردیم. خوشبختانه با آغاز نیمه دوم و با تغییرات تاکتیکی کادرفنی موفق شدیم از شهرداری تبریز پیش بیفتیم و در پایان هم برنده میدان را ترک کنیم. 

وی با اشاره به صحبت‌های مراد کرمی، مسئول لیگ برتر هندبال که گفته بود پس از مسابقات این هفته، لیگ برتر به دلیل حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی تا دوماه تعطیل خواهد شد، افزود: خوشحالم که هپکو با پیروزی تعطیلات طولانی مدت لیگ را آغاز می‌کند. 

احمدی ادامه داد: تیم ما از ابتدا، بازی برتری را به نمایش گذاشت و همانطور که دیدید در نیمه نخست با 8 گل از حریف پیش افتاده بودیم. البته قیاسی، سرمربی فهیم شهرداری تبریز هم مربی با دانشی است که تیم جوان و یکدستی دارد. شهرداری هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه آخر با ما جنگید. 

سرپرست تیم هپکو اراک با اشاره به شرایط این تیم گفت: خوشحالم که تیمی بومی داریم و این موضوع در کمتر تیمی دیده می‌شود. برای نمونه همین شهرداری تبریز، بازیکنانی از خرم‌آباد هم در ترکیب خود داشت. فکر می‌کنم تجربه ما در این دیدار به کمکمان آمد.

هپکو تیمی با سابقه 15- 16 ساله  در لیگ هندبال ایران است و با زحمات ایرج رضایی، سرمربی خود، نماینده خوبی برای استان مرکزی به حساب می‌آید.

 نتایج کامل هفته پنجم به شرح زیر است :

فولاد مبارکه سپاهان  36 پاس همدان 20

منتخب هیات هندبال تهران  23 مس کرمان 24

نفت و گاز گچساران 44 هلدينگ خليج فارس بهبهان 33

هپکو اراک  33 شهرداری تبريز  29 

سنگ آهن بافق   27  منيزيم  فردوس  34

شهرداری کاشان  27 نيروی زمينی ارتش  25

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار