بی خوابی دشمن از ترس تولیدات دفاعی

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه موشک‎های ساخت ایران لرزه بر تن دشمن می‎اندازد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری، به جایی رسیده‌ایم که تولیدات دفاعی ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده است.
کد خبر: ۲۱۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 17 April 2016

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه موشک‎های ساخت ایران لرزه بر تن دشمن می‎اندازد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری، به جایی رسیده‌ایم که تولیدات دفاعی ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان، ضمن بزرگداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: زمانی که خیلی‌ها به دنبال سهم‌خواهی‌ بودند، امام خمینی(ره) اعتقاد خاصی به ارتش داشتند و با ژرف‌نگری خاصی که داشتند خواستند که ارتش به عنوان بازوی محکم ملت ثابت‌قدم بماند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با صدور یک پیام تاریخی کوتاه و مختصر اما مهم؛ خطاب به ارتش بیاناتی را داشتند و موجب ماندگاری این مجموعه شدند.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان بیان کرد: امام (ره) ارتش را مکلف کردند که نظم و انضباط داخلی را حفظ کند و رأفت اسلامی را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه این پیام نقطه عطفی در تاریخ ارتش بود، گفت: ارتش نیز پاسخ اعتماد امام راحل و مردم را داد، زیرا در جریان تلاش دشمن برای جدایی کردستان از ایران، ارتش به عنوان بازوی انقلاب مأموریت یافت که مقابل دشمن بایستد و آرامش را به کشور بازگرداند.

بیدادی با بیان اینکه در جریان جنگ تحمیلی نیز، ارتش در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب، قوی وارد میدان مبارزه شد، تصریح کرد: وحدت در بین نیروهای مسلح باعث شد چنان درسی به صدام داده شود که تمام مستکبران را متحیر کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد، افزود: نیروهای مسلح تاکنون شجاعانه توانسته‌اند از کشور دفاع کنند به طوری که امروز می‎بینید پدافند قهرمان ما اشرافیت کامل بر مرزها دارد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه ما از فرهنگ دفاع مقدس برای خودباوری و ایستادگی استفاده کردیم به طوری که در عرصه ساخت تجهیزات نظامی به موفقیت‎های خیره‌کننده‌ای رسیدیم، تأکید کرد: تحریم‌های دشمن نتوانست اثری بر اراده پولادین ما بگذارد.

وی با بیان اینکه موشک‎های ساخت ایران لرزه بر تن دشمن می‎اندازد، تصریح کرد: امروز سلاح‎های راهبردی و استراتژیک، توسط خودمان ساخته می‌شود و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود.

بیدادی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری، به جایی رسیده‌ایم که تولیدات دفاعی ما خواب را از چشمان دشمنان ربوده است.

وی با بیان اینکه رهبری مهمترین شاخصه نیروهای نظامی را توان نظامی به همراه معنویت برشمرده‌اند، در ادامه سخنانش افزود: به طور حتم تأمین امنیت ملی امروز ما خارج از مرزهای جغرافیایی است.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با تأکید بر اینکه قوای مسلح باید توان عملیاتی و انگیزه‌های معنوی خود را تقویت کنند، اظهار کرد: امروز توان بازدارندگی، زبان گویای سیاستمداران ماست که در عرصه بین‌الملل نیز باید بایستند، مواضع جمهوری اسلامی را فریاد بزنند و حق ملت را پس بگیرند.

وی افزایش توان عملیاتی، به‌روز کردن تجهیزات و پرداختن به آموزش‌های جدید را از ضروریات دانست و ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما با برخورداری از ایمان، توان تجهیزاتی به‌روز و کارآمد و جوانانی مومن و پا در رکاب توانسته حصار محکمی از امنیت برای مردم باشد.

بیدادی ایران را جزیره ثبات در منطقه معرفی کرد و افزود: به جایگاهی رسیده‎ایم که آمریکا برای تأمین امنیت در منطقه و دنیا به ما متکی می‌شود و این جای شکر دارد.

وی با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در نیروهای مسلح، این مهم را از اصلی‌ترین رویکردها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار