ثبت نهایی ۲۵ رویداد استان همدان در تقویم گردشگری

علی خاکسار
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ 12 September 2024
ثبت نهایی ۲۵ رویداد استان همدان در تقویم گردشگری

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از ثبت درخواست ۴۳ رویداد در سامانه جامع رویداد‌های گردشگری خبر داد که ۲۵ رویداد، برگزاری آن ثبت نهایی و قطعی شده است.

به گزارش تابناک همدان، علی خاکسار اظهار کرد: با ثبت نهایی این تعداد از رویداد‌ها در سامانه جامع رویداد‌های گردشگری، در طول ایام هر سال برگزاری این رویداد‌ها در قالب جشنواره قطعی شده و علاقمندان می‌توانند تاریخ برگزاری آن را در این سامانه مشاهده و در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان همدان ظرفیت بسیار خوبی در بحث گردشگری سلامت، خلاق، مذهبی و ... دارد و در این رابطه اقدامات خوبی را انجام داده است که از جمله آن می‌توان به گردشگری خوراک اشاره کرد که بار‌ها به صورت خودجوش در سطح استان برگزار شده است.

خاکسار از برگزاری گردشگری خلاق با حضور پنج استان غرب کشور در زمینه خوراک در آینده نزدیک در استان همدان خبر داد و گفت: امسال در یک برنامه منطقه‌ای پنج استان غرب کشور شامل ایلام، همدان، کردستان، لرستان و کرمانشاه در این جشنواره غذا به میزبانی استان همدان شرکت خواهند داشت که این جشنواره غذا ویژه توانیابان خواهد بود.

منبع: روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار