مردم همدان در تجمع ضد صهیونیستی پرچم‌های حزب الله را برافراشتند+ تصاویر

گروه استان‌ها- جمع کثیری از شهروندان همدانی شامگاه امروز شنبه با حضور خودجوش در میدان امام خمینی(ره) و همچنین مقابل مقبره "استر مرد خای" این شهر، در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، پرچم های حزب الله و فلسطین را به اهتزاز درآوردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 28 September 2024

به گزارش -«تابناک همدان»- جمع کثیری از شهروندان همدانی شامگاه امروز شنبه با حضور خودجوش در میدان امام خمینی(ره) و همچنین مقابل مقبره "استر مرد خای" این شهر، در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، پرچم اسراییل را به آتش کشیدند و پرچم های حزب الله و فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

اجتماع کنندگان همچنین ضمن سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها، خواستار پاسخ مناسب به جنایات اخیر این رژیم کودک کش شدند.

همچنین عده کثیری از مردم جان بر کف همدان، با حرکت به سمت فرودگاه به منظور اعزام به لبنان برای خونخواهی سید مقاومت اعلام آمادگی کردند.

مردم همدان در تجمع ضد صهیونیستی پرچم های حزب الله را برافراشتند/ مردم جان بر کف همدان، با حرکت به سمت فرودگاه به منظور اعزام به لبنان برای خونخواهی سید مقاومت اعلام آمادگی کردند+ عکسمردم همدان در تجمع ضد صهیونیستی پرچم های حزب الله را برافراشتند/ مردم جان بر کف همدان، با حرکت به سمت فرودگاه به منظور اعزام به لبنان برای خونخواهی سید مقاومت اعلام آمادگی کردند+ عکس

انتهای پیام/مردم همدان در تجمع ضد صهیونیستی پرچم های حزب الله را برافراشتند/ مردم جان بر کف همدان، با حرکت به سمت فرودگاه به منظور اعزام به لبنان برای خونخواهی سید مقاومت اعلام آمادگی کردند+ عکس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار