مدیر اجرایی پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: در صورت عدم تحویل پروژه در شهریورماه سال آتی با پیمانکار برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 01 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالصمد صمدی افزود: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک یکی از با اهمیت ترین و اساسی ترین پروژه های استان مرکزی و کشور محسوب می‌شود و با یک برج و ساختمان بلند تفاوت های بسیار زیادی دارد، این پروژه به دلیل پیچیدگی هایی که دارد مشابه آن شاید در استان و کشور وجود نداشته باشد که این پیچیدگی‌ها مسائل و مشکلات متنوعی را ایجاد کرده که برای دانشگاه و استان بسیار هزینه‌بر بوده است از این رو دانشگاه از تمام ظرفیت و امکاناتی که در استان و وزارتخانه وجود دارد استفاده کرده تا این پروژه در شهریورماه سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.
وی یادآورشد: بر اساس شرایط عمومی و عملکرد آن پیمانکار عمل خواهیم کرد و تحت هیچ فشاری قرار نخواهیم گرفت و صرفاً بر اساس عملکرد پیمانکار شرایط را اعمال خواهیم کرد و اجازه هیچگونه زد و بندی را نخواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت و خط قرمز آن محسوب می‌شود از این رو دانشگاه و مجموعه استان از هیچگونه کمکی برای پیشبرد پروژه اغماض نخواهد کرد، گفت: این مجموعه به دلیل این که در سالیان متوالی به طول انجامیده، از لحاظ فضای فیزیکی مشکلاتی را داشته که همکاران سعی کردند که در سال‌های گذشته آن را به روز و مشکلات را حتی الامکان مرتفع کنند.
صمدی ادامه داد: پیمانکار فعلی با یک رزومه قوی از ابتدای سالجاری پروژه را تحویل گرفته است اما طبق بررسی های انجام شده طی دو ماه اخیر شاهد پیشرفت پروژه بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده نیستیم که شاید بخشی از این کم کاری به علت بیماری کرونا، کمبود سیمان و... باشد، اما بر اساس جلسات متعدد برگزار شده به پیمانکار تذکرات متفاوت و اخطار کتبی داده شده است و اخطار کتبی شرایط پیمانکار را مقداری متفاوت کرده که پس از اخطار شرایط پیشبرد کمی بهتر شده و حداقل ۵۰ درصد به نیروهای مجموعه افزوده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار