فرماندار اراک گفت: پزشکان پس از شیوع بیماری کرونا، برای حفظ سلامت و جان همنوعان خودشان، از جان خود مایه گذاشتند.
کد خبر: ۹۸۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 23 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری در مراسم روز پزشک که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد،افزود: پزشکان با فرهنگ بالا و روحیه فداکارانه و انسان مداری خود، در راستای دفاع از جان بیماران جانانه کنار مردم بوده، هستند و خواهند بود و بی شک دعای خیر آن ها بدرقه راه این عزیزان است.
وی افزود: به نمایندگی از مردم از زحمات شبانه روزی این قشر ایثارگر قدردانی می کنم، این فداکاری ها در تاریخ ثبت و نسل های آینده شاهد جان فشانی این بزرگواران خواهند بود.
دکتر بختیاری یادآورشد: پزشکان و کادر وابسته، در طول یک سال و نیم از آغاز اپیدمی کرونا همچون گذشته به مانند ستاره درخشیدند و با درخشش خود جامعه را از ظلمت کرونا نجات دادند و امید می رود که هر چه سریعتر با همکاری یکدیگر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.
پیشکسوت عرصه پزشکی هم گفت: سپید پوشان حوزه سلامت در طول ارائه خدمت آنقدر غرق کار خود و ارائه خدمت هستند که خود را فراموش می کنند.
دکتر علی جورابچی افزود: در تمامی سال هایی که در حوزه پزشکی ارائه خدمت کرده ام شاهد در اولویت قرار دادن مراکز دولتی بیش از مراکز خصوصی بوده ایم در حالی که در مدت همه گیری کرونا نقش و اهمیت این مراکز بیش از پیش خود را نشان داد و حضور این ۳ بیمارستان‌های خصوصی در کنار مراکز دولتی کمک حال حوزه سلامت بود و با انجام بخشی از مسئولیت مراقبت‌های درمانی بیماران کووید ۱۹ توانستیم به خوبی و با کمترین تلفات این بحران را تاکنون پشت سر بگذاریم که قدردان کلیه همکاران این مراکز هستیم.
وی یادآورشد: دغدغه پزشکان بازگرداندن سلامت بیماران است و حداقل امروز زمانی است که بتوانیم جایگاه خود را بازنگری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار