‍ به مناسبت روز اصناف انجام شد
فرمانده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت روز ملی اصناف از تلاش‌ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان این شهرستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 22 June 2021
فرمانده سپاه ناحیه ملایر به مناسبت روز ملی اصناف از تلاش‌ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان این شهرستان قدردانی کرد.


به گزارش تابناک همدان ، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه ملایر و هیئت همراه به مناسبت روز اصناف با حضور در محل اتاق اصناف شهرستان ملایر، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت این روز از تلاش‌ها و نقش آفرینی مسئولانه اصناف و بازاریان به خصوص هیئت رئیسه و مجموعه اتاق اصناف شهرستان ملایر در مسائل و چالش‌های روز جامعه همچون مبارزه با ویروس کرونا و عرصه انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه اتاق اصناف شهرستان مجموعه‌ای خوب و پای کار هستند و هر زمان مشکلی پیش آمده، با حضور خود و تعامل با دیگر نهاد‌های نظارتی و مدیریتی، خدمت گذاری کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان متدین و متعهد این شهرستان و جای جای میهن اسلامی چه در زمان پیروزی انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن سال‌ها ایستادگی در برابر فشار‌ها و تهدیدات ظالمانه استکبارجهانی و وقوع بلایای طبیعی همواره یاری گر ملت غیور ایران و بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، افزود: نقش آفرینی قشر بسیج اصناف و بازاریان نیز در صحنه‌های خطیر سال‌های اخیر همواره تأثیرگذار و درخشان بوده است.

گفتنی است کامران زنگنه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، منصور رشیدی مسئول اصناف اداره صمت، محمد بشری رئیس اداره آموزش و پرورش، معاونین و هیئت همراه و عباس جوکار عضو شورای اسلامی شهر ملایر با حضور در اتاق اصناف، از زحمات این مجموعه صنفی تشکر و این روز را به اعضای هیئت رئیسه و کارمندان اتاق اصناف تبریک گفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار