رییس اتاق اصناف همدان گفت: بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حرکت مستمر در مسیر توسعه‌ی پایدار، در گرو توجه ویژه به اصناف است.
کد خبر: ۹۷۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 21 June 2021

رییس اتاق اصناف همدان گفت: بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حرکت مستمر در مسیر توسعه‌ی پایدار، در گرو توجه ویژه به اصناف است.
 
به گزارش تابناک همدان، حسین محرابی در پیامی فرا رسیدن یکم تیرماه روز اصناف را تبریک گفت.
   
 متن این پیام به  شرح زیر  است:
 
قالَ رَسُولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: اَلتّاجِرُ الاَْمینُ الصَّدُوقُ الْمُسْلِمُ مَعَ الشُّهَـداءِ یَوْمَ الْقیـامَهِ. [میزان الحکمه جلد ۱/۵۲۸]پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود: بازرگان امین و راستگو و مسلمان روز قیامت با شهیدان خواهد بود.

نامگذاری اول تیرماه به عنوان روز ملی اصناف، گویای اهمیت و جایگاه ویژه اصناف و بازاریان است که به عنوان قشری شریف، ولایت مدار، موثر و همچنین بخشی عظیم از توده‌ی مردم، همواره در طول تاریخ معاصر با پیوند با اصول انقلاب و روحانیت معزز نقشی چشمگیر در تحولات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور داشته و در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم این نهضت و انقلاب الهی نیز نقش‌آفرین بوده‌اند.
 
به یقین برای داشتن اقتصادی پویا و سالم، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و حرکت مستمر در مسیر توسعه‌ی پایدار، باید به آحاد اصناف شریف توجهی ویژه و بیش از پیش شود تا با همت همه‌ی بازاریان و همراهی متولیان و دست اندرکاران نظام اقتصادی با یک برنامه ریزی دقیق، اصولی و مدون از تنگنا‌های اقتصادی و همچنین عبور از رکود حاصل از دروران پسا کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، به سلامت عبور کنیم.

اینجانب به عنوان خادم اصناف متدین و شریف استان همدان ضمن تبریک این روز به فرد فرد این قشر شریف، امیدواریم در سالی که به فرموده‌ی امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری گردیده است، با تکیه بر پتانسیل بالا و توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایت‌های دولت، شاهد رونق تجارت و تقویت واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم تا دوشادوش هم در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر پشتیبانی و حمایت از تولید حرکتی جهادگونه و مستمر داشته باشیم. ان شاءالله
حسین محرابی
رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار