با کسب 10 رای موافق
تابناک: اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در آغاز سومین سال شورای دوره چهارم، طبق قانون اقدام به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه نمودند.
کد خبر: ۹۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 14 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی در آغاز سومین سال شورای دوره چهارم، طبق قانون اقدام به برگزاری انتخابات هیأت رئیسه نمودند.در این مراسم که با حضور نماینده فرمانداری شهرستان اراک برگزار شد، اسماعیل تاج آباد در رقابت با محمد شریفی با کسب 10 رأی موافق از مجموع 15 رأی، بعنوان ریاست شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزیده شد و اعضای شورا با دادن رأی اعتماد، سکان هدایت شورای شهر را به وی سپردند.

گفتنی است، پس از انتخاب ریاست شورا، جهت معرفی نایب رئیس، رأی گیری صورت گرفت که طی آن آقایان مسعود آبایی و دکتر علیرضا فقیهی کاندید تصدی این سمت شده و پس از رأی گیری مسعود آبایی با کسب 9 رأی موافق، مجدداً انتخاب و در جایگاه نایب رئیس قرار گرفت.

دیگر اعضای هیأت رئیسه به ترتیب؛ آقای دکتر محمد علیمرادی (دبیر اول)، آقای صحبت ا... فاضلی (دبیر دوم)، دکتر منوچهر کاظمی (خزانه دار) و غلامعباس آجرلو بعنوان سخنگوی شورا با کسب اکثریت آراء انتخاب شدند.

اسماعیل تاج آبادی رئیس شورای شهر اراک شد

در بخش دیگر این جلسه، اعضای شورای اسلامی کلان شهر اراک به انتخاب رؤسای کمیسیون های تخصصی پرداخته که پس از رأی گیری علیرضا نوربهشت با کسب 10 رأی موافق بعنوان رئیس کمیسیون فنی و عمران و ترافیک، محمد شریفی با 8 رأی موافق بعنوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی و املاک، مسعود آبایی با 11 رأی موافق بعنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، سیدرضا قریشی با 10 رأی موافق بعنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی و غلامعباس آجرلو با کسب 10 رأی موافق بعنوان رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلان شهر اراک معرفی شدند.

انتخاب نماینده شورای اسلامی در سازمان های تابعه شهرداری دیگر موضوع صحن رسمی 23 شهریورماه بود که طی آن دکتر محمد علیمرادی با 14 رأی نماینده شورای اسلامی در سازمان بهسازی و نوسازی، دکتر علیرضا فقیهی با 14 رأی در سازمان فرهنگی ورزشی، علی جعفر محصولی با 13 رأی در سازمان خدمات موتوری، جمشید زند با 12 رأی در سازمان مدیریت پسماند، مجید کلوانی با 14 رأی در سازمان عمران، صحبت الله فاضلی با 15 رأی در سازمان آتش نشانی، حسن دژکامه با 12 رأی در سازمان میادین میوه و تره بار، دکتر منوچهر کاظمی با 12رأی در سازمان پارک ها و فضای سبز، غلامعباس آجرلو با 12در سازمان اتوبوسرانی، محمد شریفی با 14 رأی در سازمان پایانه های مسافربری، سیدرضا قریشی با 13 رأی در سازمان تاکسیرانی، جمشید زند با 13 رأی در سازمان آرمستان، مسعود آبایی با 11 رأی در سازمان حمل و نقل و ترافیک و اشرف بهادری با کسب 9 رأی بعنوان نماینده شورای اسلامی در سازمان زیباسازی شهرداری برگزیده شدند.

اسماعیل تاج آبادی رئیس شورای شهر اراک شد

در این جلسه همچنین مجید کلوانی بعنوان نماینده شورا در کمیسیون تحویل، دکتر علیمرادی در شورای سرمایه گذاری، دکتر منوچهر کاظمی در کمیسیون قطع اشجار، صحبت الله فاضلی در کمیسیون ساماندهی متکدیان، علی جعفر محصولی در کمیسیون احیای زکات، جمشید زند در کمیسیون بدوی و علی جعفر محصولی در کمیسیون تجدید نظر سازمان نظام وظیفه، اشرف بهادری در امور کتابخانه ها و آقایان دژکامه، کلوانی، قریشی و دکتر علیمرادی بعنوان نمایندگان شورا در هیأت حل اختلاف انتخاب شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار