نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه صندوق امداد ولایت با حضور رئیس کمیته امداد کشور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 03 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان در این همایش با بیان اینکه قرض الحسنه قرض به خداست و دارای اجر زیاد است ، گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ با مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد و منشاء برکات در جامعه اسلامی شد.
وی از پرداخت ۸۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: این تعداد تسهیلات با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شده است.
وی با قدردانی از خیران و سپرده گذاران در صندوق امداد ولایت اضافه کرد: در حال حاضر ۸۳ هزار نفر مشتری صندوق امداد ولایت استان مرکزی هستند.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می شود ، یادآورشد: این تسهیلات در سرفصل های کارگشایی ، اشتغال ، فرهنگی ،خرید و ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه پرداخت تسهیلات اشتغال را در توانمندی مددجویان مؤثر دانست و افزود: در سال جاری تعداد ۲۹۱ تبلت دانش آموزی با وام های قرض الحسنه امداد ولایت توسط خیران برای دانش آموزان نیازمند خریداری شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر تسهیلات پرداختی توسط صندوق امداد ولایت ، تسهیلات قرض الحسنه با هم افزایی سایر بانک‌ها به منظور کارگشایی و رفع مشکلات نیازمندان نیزپرداخت شده است.
وی در پایان با دعوت از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت ، افزود: با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.
شایان ذکر است در پایان همایش از خیران، سپرده گذاران، مدیران بانکهایی که با امداد همکاری دارند و همکاران پرتلاش صندوق امدادولایت تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار