فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۵ هزار و ۶۶۰ کیلو گرم روغن سویا و نباتی احتکار شده به از یک واحد صنفی در عمليات پليس این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 02 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"روح الدین یوسفوند "افزود: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان در تحقيقاتي از فعالیت فردی در زمینه احتکار روغن در یک واحد صنفی با خبر شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: سرانجام پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگي با دستگاه قضائي، واحد صنفی مذکور شناسايي و در بازرسي مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از آن، مقدار ۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم روغن سویا و نباتی احتكار شده ، کشف شد.
وی با اشاره به تعیین ارزش ۷۰۰ میلیون ريالي روغن های كشف شده از سوی کارشناسان اظهار داشت: فرد محتکر در اين عمليات دستگير و پس از تشکیل پرونده، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با قدردانی از همكاري آگاهانه مردم با پليس از شهروندان وظيفه شناس خواست تا در صورت كسب هرگونه خبر در رابطه با احتكار كالا و لوازم اساسي مورد نیاز مردم، اطلاعات خود را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار