مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:هم اکنون ۱۹۹ مرکز نیکوکاری فعال در استان وجود دارد که اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 01 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، افزود:تاکنون این مرکز بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و دیگر محرومان کمک کرده‌اند.
وی از ساخت سه هزار واحد مسکونی برای نیازمندان خبر داد و گفت: از تعداد سه هزار واحد مسکونی در حال ساخت برای محرومان و مددجویان تحت حمایت، دو هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن استان و یک هزار واحد دیگر نیز به وسیله کمیته امداد استان مرکزی در دست ساخت است.
وی افزود: در حوزه توانمندسازی مددجویان نیز طی سال جاری ۱۰ هزار و ۳۱۲ کارسازی شده که براثر همین کارسازی برای مددجویان هفت هزار و ۳۶۶ اشتغال پایدار به طور مستقیم و برای دو هزار و ۹۴۶ نفر دیگر اشتغال غیر مستقیم در استان ایجاد شده است که نسبت به برنامه تعیین شده برای استان که پنج هزار و ۲۴۷ اشتغال است حدود ۱۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: اکنون ۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۴ هزار و ۷۵۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار