فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمب یک کارگاه تولیدی غیر مجاز و کشف مقادیر زیادی روغن، گریس و دیگر متعلقات آن به ارزش تقریبی یک ميليارد و ۸۱۰ ميليون ريال در سطح این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 01 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در پي دریافت اطلاعاتی مبني بر اينکه فردی در کارگاهی اقدام به تولید روغن غیر مجاز در سطح شهرستان ساوه کرده است، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي بلافاصله به همراه کارشناسان اداره تعزیرات شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته کارگاه مورد نظر در خارج از محدوده شهری شناسایی و در بازرسی از آن مقدار۵ هزار و ۵۷۸ لیتر روغن، ۹ هزار و ۵۰۰ کیلو گریس، ۲۴۱ لیتر شیشه شور، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلو دانه های رنگی،۱۴ هزار و ۸۱۶ عدد قوطی و سطل خالی،يك دستگاه همزن گريس و روغن، یک دستگاه پر كن روغن و گریس و نیز یک دستگاه ویژه بسته بندي گریس و روغن های تولیدی غیر مجاز کشف شد.
وی با اشاره به پلمب این کارگاه تولیدی غیر مجاز به دلیل فعالیت غیر قانونی و تولید مواد غیر مجاز پس از اخذ دستور مقام قضائی یادآورشد: در ارزیابی کارشناسان، ارزش کالاها و دستگاه های کشف شده دراین کارگاه تولیدی غیر مجاز، یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار