فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 01 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی"افزود: در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا،ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس استان قزوین از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل پارچه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.
وی اظهار داشت: در عملیاتی کامیون و خودروی سواری که با این خودرو در جابجایی این محموله قاچاق همکاری داشت، متوقف و در بازرسی از خودروی کامیون تعداد ۱۰۰۰ طاقه پارچه و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق كشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را در ارزيابي كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس امنیت اقتصادی در حدود ۳۰ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات ۲نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار "مفخمی شهرستانی"یادآورشد: شهروندان به منظور اثربخشی هر چه بهتر طرح های مبارزه با پدیده نابهنجار قاچاق، می توانند در صورت مشاهده و اطلاع از این گونه فعالیت ها ، موضوع را براي بررسي تخصصي، از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار