رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۶۴دستگاه استخراج ارز ديجيتال و ۲هزار خازن دينان قاچاق به ارزش تقریبی ۳میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال در يك كارگاه در اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 28 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد عقیل سلگی" افزود: در پي کسب خبری مبني بر اين فردی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان اراک درکارگاه خود اقدام به نصب و راه اندازي دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) کرده است، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت:پس از اخذ مجوز از دستگاه قضائی و با همراهی ماموران اداره برق، تیمی از ماموران پليس امنیت اقتصادی استان به آدرس اعلامی مراجعه و در بازرسي از کارگاه مورد نظر ، ۶۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۲ هزار عدد خازن دینام خارجی قاچاق کشف کردند.
وی یادآور شد:از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش دستگاه ها و خازن های دینام قاچاق کشف شده،۳ ميليارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با تأکید بر مبارزه قاطع این پلیس با پدیده ناهنجار قاچاق در سطح جامعه اسلامی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار