رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان از توقیف ۴ تن نهاده هاي دامي قاچاق در عمليات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 28 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "محمد عقيل سلگي" افزود: در تداوم اجراي طرح مقابله با معضل قاچاق کالا و ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقيقاتي از تردد ۲ دستگاه کامیون خاور حامل کالای قاچاق در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک با خبر شدند.
وي یادآورشد: با برنامه ريزي عملياتي پليس، سرانجام هر ۲ كاميون در حين تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراك شناسايي و متوقف شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به کشف ۴ تن نهاده های دامی قاچاق در بازرسی از خودروهای توقیفی گفت: در ازریابی انجام شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، ارزش محموله های کشف شده ۶۴۰ میلیون ریال تعیین شد.
سرهنگ سلگي با اشاره به این که این محموله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی به سوی استان تهران بارگیری شده و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده اند، افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار