نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:جمهوری اسلامی مسیری را که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و خون شهدا دنبال می‌کند، تغییر نخواهد داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 26 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به بومی سازی دانش صلح آمیز هسته‌ای در جمهوری اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و همت دانشمندان جوانان افزود: جمهوری اسلامی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته‌ای در مرتبه‌های ارزشمند علمی جهان قرار دارد.
وی یادآورشد: فناوری صلح آمیز هسته ای بومی سازی دانش در حوزه‌های مختلف، خودکفایی ملی و جلوگیری از بروز مشکلات حوزه تولید را به همراه دارد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند؛ اگر لازم باشد، غنی سازی برای پیشبرد برنامه‌های صلح آمیز و رفع نیاز کشور افزایش می‌یابد و این مهم نشان از توانمندی جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه حدود ۸۰۰ هزار نفر در کشور نیازمند داروهای حساس هستند که باید با توان بومی در کشور تولید شود اظهار داشت: بایدن اگر بخواهد فشار به ایران و سیاست‌های رییس جمهور قبلی آمریکا را ادامه دهد، جمهوری اسلامی ایران با توکل به خدا و به پشتیبانی مردم و رهبر معظم انقلاب ایستادگی می‌کند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی و بمب هسته‌ای نبوده است افزود: اظهارات توطئه‌گرانی مانند اسرائیل و منافقان راه به جایی نمی‌برد، آمریکا باید راستی آزمایی کند چراکه آنان بودند که از برجام خارج شدند و پول مردم ایران را برای خرید دارو و واکسن بلوکه کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ۱۰ سال با قدرت‌های جهانی مذاکره کرد اما هر روز فشارها به ایران افزایش یافت ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی دلسوز ملت ایران نیستند و این موضوع را در مدت ۱۰۰ سال گذشته به مردم ایران ثابت شده است.
وی با گرامیداشت میلاد حضرت علی ابن ابیطالب(ع)، وتسلیت وفات حضرت زینب کبری(س) با مردم زلزله زده سی سخت همدردی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار