مراسم نواختن زنگ انقلاب وگلباران حجره زمان طلبگی بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالروز ورود ایشان به میهن اسلامی، انجام شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 31 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی در مراسم نواختن زنگ انقلاب و گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین با بیان اینکه ایستادگی مردم در مقابل زورگویان و دشمنان نظام مهمترین پیام انقلاب اسلامی است گفت: افرادی که برای جمهوری اسلامی خواب‌هایی دیده بودند، رفتند اما این نظام همچنان با اقتدار پابرجاست و به حرکت رو به جلوی خود با اقتدار ادامه می‌دهد.
بهروز اکرمی با بیان اینکه ملت ایران بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در عمل ثابت کردند که مستقل هستند افزود: مردم فهیم ایران اسلامی وفاداری به جمهوری اسلامی را با حضور در عرصه‌های مهم نشان دادند.

گلباران حجره طلبگی امام خمینی (ره)

مراسم گلباران حجره طلبگی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار و نسبت به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام شد.
فرماندار شهرستان اراک در این مراسم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت صبر و استقامت امام راحل ، الگوی حکومتداری دینی، خون سرخ شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه ایجاد شد گفت: ایران اسلامی امروز با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب به کانون عزت و قدرت تبدیل شده است.
حسین بختیاری با بیان اینکه معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل به عنوان یکی از مفاخر جهانی در قرن بیستم به ویژه برای نسل جوان ضروری است افزود: این مهم مسئولیتی سنگین بر دوش دستگاه های فرهنگی است.
وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کنونی ملت ایران از نعمت های ارزشمندی است که در نتیجه خدمات شبانه روزی مسئولان و کارگزاران نظام حاصل شده است یادآورشد: مردم باید همواره شکرگزار این نعمت ها باشند.
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک هم با بیان اینکه جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رفیع و بلند است گفت: باید از همه فرصت ها برای تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) استفاده کرد.
حجت الاسلام سید احمد میر مهدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان شاخصی برای تمام اقشار و اندیشه های متفاوت جامعه است افزود: امروز وظیفه ماست که خط مشی فکری آن حضرت را تبیین کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار