تابناک: مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور همچون سایر برنامه ها و جشنواره های معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در راستای ایده سال تحصیلی پیوسته در 2 بخش برادران و خواهران هر کدام به مدت 3 روز در پردیس شهید باهنر اراک اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 11 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی دکتر اسد حجازی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در جریان برگزاری بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بخش خواهران، گفت: یکی از مزیت های عمده این جشنواره نسبت به جشنواره های سال های گذشته، تنوع و گستردگی رشته های ارائه شده برای رقابت میان دانشجو معلمان می باشد.

وی ادامه داد: در فرایند برگزاری این جشنواره از اساتید صاحب نظر و پیشکسوت کشور به منظور داوری در زمینه رقابت های علمی، ادبی و هنری و معرفی آثار برگزیده، استفاده بهینه شده است.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: در روند برگزاری جشنواره بیست و پنجم، کارگاه های تخصصی به منظور دانش افزایی بیشتر دانشجو معلمان شرکت کننده در این دوره از رقابت های دانشجویی برگزار شده است.

دکتر حجازی تصریح کرد: این جشنواره اهداف متعددی را نیز دنبال نموده که به نظر می رسد مهمترین این اهداف مسئولیت پذیری دانشجو معلمان، تعامل و همفکری در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها، آشنایی با توانمندی ها، مهارت ها و پتانسیل های سایر دانشجو معلمان و ... می باشد.

وی بیان داشت: در این راستای برنامه های اجرا شده، نتایج بررسی های میدانی نشان می هد که فعالیت های اجرایی از قبیل برگزاری کارگاه های تخصصی، بازدیدها، رقابت ها و مسابقات توانسته است اهداف مورد نظر را پوشش دهد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد: اجرایی شدن بخشی از برنامه ها و فعالیت های بیست و پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور توسط دانشجو معلمان میزبان، یک حرکت و فعالیت ابتکاری است که برای اولین بار در در این سطح وسیع شکل گرفته است.

دکتر حجازی ابراز داشت: خوشبختانه این اعتمادی که مسئولین به دانشجوها کرده اند، نتیجه بسیار مثبتی را در بر داشت و  دانشجو معلمان در حقیقت توانسته اند با درایت و توانمندی ویژه این جشنواره کشوری را به خوبی مدیریت و اجرا کنند و بازوی قدرتمندی برای رؤسای پردیس های میزبان باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این روند در تمامی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی پردیس های سراسر کشور متبلور شود و از آنجا که هدف ما ایجاد آمادگی و توانمندی در دانشجو معلمان برای مدیریت آینده کشور می باشد، به طور قطع این برنامه ها یک زمینه سازی مناسب و کسب تجربه ای مفید برای آنها خواهد بود.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان همچنین گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره در سایر استان های کشور، طرح ایرانشناسی و ایرانگردی و همچنین اردوی دینی و معرفتی حیات طیبه به صورت استانی و منطقه ای در حال اجرا می باشد که برنامنه ریزی و اجرای این برنامه ها در چارچوب سال تحصیلی پیوسته صورت گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار