فرماندار اراک گفت: هم اکنون تنها دغدغه و نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است که انتظار می رود مردم امسال این جشن را به صورت مجازی و بدون دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی برگزار کنند.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 14 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: مردم شهرستان اراک به ویژه اصناف در طول سه هفته گذشته همکاری مناسبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشتند که منجر به کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها و در نهایت کاسته شدن از خستگی کادر بهداشت و درمان شد.
وی یادآورشد: به طور قطع با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت در شهرستان اراک روز به روز بهبود می‌یابد، اما اگر دورهمی‌ها در شب یلدا رخ دهد سرریز بیمارستان‌ها مجدد افزایش پیدا می‌کند و شرایط سخت می‌شود.
فرماندار اراک تاکید کرد: نظارت بخش‌های مختلف شهرستان اراک در راستای مقابله با ویروس کرونا با جدیت و به صورت شبانه روزی ادامه دارد و در مجموع در شرایط فعلی خوب و رضایت بخش است.
وی افزود: خبرهای خوشی از تزریق واکس کرونا در اواخر بهمن و اوایل دیماه از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده که امید است در سایه آن، این بیماری به زودی از جامعه ایران، استان مرکزی و شهرستان اراک رخت بربندد.
دکتر بختیاری ادامه داد: موارد فوت، بستری و ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی نسبت به سه هفته گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته و این نشان از تاثیر زیاد و مستقیم محدودیت ها بر کاهش اثرات مخرب این بیماری دارد.
وی در پایان از مردم خواست همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار