فرماندار اراک گفت: با همراهی مردم از زمانی که تعطیلات شش بعد از ظهر به بعد اجرایی شد، آرام آرام به سمت کاهش تلفات و مبتلایان کرونا پیش رفتیم.
کد خبر: ۹۲۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 13 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر بختیاری در جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک افزود:درحال حاضر بیش از ۵۵ درصد شاهد کاهش مبتلایان و آمار فوتی کرونا هستیم.
وی تاکید کرد:اگر این نتایج ادامه پیدا کند تا آخر آذر ماه روند کاهشی ادامه پیدا خواهد کرد، اما ادامه روند کاهش آمار فوتی های کرونا به برخورد شهروندان با جشن شب یلدا بستگی دارد.
فرماندار اراک یادآورشد:بعد از چندین ماه بیمارستان های اراک با کاهش مبتلایان کرونا درحال نفس کشیدن هستند و فشار بر کادر درمانی کاهش یافته است.
دکتر بختیاری افزود: احتمال دارد واکسیناسیون کرونا در اراک تا بهمن ماه آغاز شود، البته در ابتدا فقط واکسن برای بیماران خاص زده می شود و به مرور برای تمامی شهروندان استفاده می شود.
وی با بیان اینکه، دستگاه های اجرایی باید در اجرای پروژه های شهری با هم نهایت تعامل را داشته باشند، گفت:اداره برق حکمیت فرمانداری بین خود و شهرداری را پذیرفته است و ما نیز پیگیر ایجاد تعامل هستیم. وی افزود:جلسه ایجاد تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق بارها به دلیل کرونا عقب افتاد و بنده از این بابت عذر خواهی میکنم.
دکتر بختیاری ادامه داد:بین یک هفته تا ده روز آینده تعامل لازم بین شهرداری و شرکت برق برای ساماندهی تیرهای چراغ برق پیاده راه امیرکبیر شکل خواهد گرفت.
وی افزود: نگاه ما ایجاد یک تعامل منطقی است تا با افزایش همکاری ها اجرای پروژه های عمرانی تسهیل یابد.
وی گفت:شهرداری و شرکت توزیع برق برای ایجاد تعامل، همراهی لازم را داشتند و در یک فضای دوستانه تمامی امور پیش می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار