معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از ثبت پنج‌ هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در نقاط مختلف کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۲۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 12 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سورنا ستاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از فعالیت این واحدهای فناور بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است افزود: استان مرکزی در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان سرآمد استانهاست.
وی با اشاره به بازدید از برخی از واحدهای فناور استان مرکزی یادآورشد: ظرفیت‌های ازشمندی در این واحدها نهفته است که باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: شرکت دانش بنیان ماشین‌سازی اراک در همراهی با شرکت خصوصی گداختار اقدامی جهادی در بومی‌سازی یک محصول تحریمی را داشته‌اند که برای کشور اهمیت بالایی داشته و این مهم جای قدر دانی دارد.
ستاری با بیان اینکه ارتباط هدفمند و گسترده شرکت‌های خصوصی و دولتی باعث جذب نوآوری می‌شود ادامه داد: دولت تلاش می‌کند با راه‌اندازی یک اکوسیستم جدید، واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان را در تولید محصولات تحریمی حمایت کند.
بازدید از شرکت آونگان اراک ، افتتاح مرکز نوآوری مبین دانشگاه اراک، حضور در نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان و هسته‌های مستقر، افتتاح ستاد مرکزی بازار نوآوری، سرای نوآوری فناوری نساجی و مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ،مرکز خدمات پرستاری و
بازدید از هشت شرکت‌ دانش‌بنیان و فعالیت‌های جانبی آن‌ها از برنامه‌های سفرمعاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار