رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يك نفر سارق مسلح محموله خودرويي در مخفيگاهشان در يكي از روستاهاي شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 29 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "كاميار چهري" افزود: با اعلام نيابت قضائي از استان قم درباره مخفي شدن سارق مسلح يك محموله خودرويي و دو نفر مالخر در شهرستان اراك، بررسي تخصصي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان و تيم اعزامي از اين استان قرار گرفت.
وي یادآورشد: در پيگيري هاي تخصصي پليس، مخفيگاه سارق در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه اين فرد به همراه يكي از دوستانش دستگير و مقدار ۱۱كيلوگرم ترياك و يك قبضه سلاح شكاري از مخفيگاه آنان كشف شد.
اين مقام انتظامي گفت: با آغاز تحقيقات و بازجويي از اين افراد، دو نفر مالخر نيز در رسيدگي به اين پرونده دستگير و متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل تيم اعزامي از استان قم شدند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به هوشمند و ارتقاء روش هاي علمي در كشف جرايم از سوي كارآگاهان پليس استان اظهارداشت: شهروندان مي توانند در ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد قاطع با هنجارشكنان، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار