تابناک: هادی یزدی به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 05 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علیرضا نظام آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در مراسم بزرگداشت روز کارمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره همکاران متوفی واحد اراک و روز کارمند را به همه کارکنان خدوم وتلاشگر واحد تبریک گفت و اظهار کرد: اعتقاد و باور داریم که پرسنل و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک جزء خوبترین و بهترین‌های خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی  با ابراز رضایت از عملکرد خوب همه معاونت‌ها و قسمت‌های دانشگاه از یکایک کارکنان شریف در تمامی حوزه‌های آموزشی، اداری و مالی، پژوهش و فناوری، دانشجویی و فرهنگی و حوزه عمرانی و تأسیسات، مرکز it، دفتر جذب هیأت علمی، بازرسی، گزینش انتظامات و حراست، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره حقوقی، اداره نقلیه، اداره خدمات و...، واحد اراک تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با منویات مقام معظم رهبری، رهنمودهای آیت‌الله هاشمی و مدیریت توام با تدبیر، امید و خردورزانه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه و با همفکری، همیاری، صمیمیت و همراهی تک‌تک همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی اراک شاهد موفقیت روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در تمام زمینه‌ها باشیم.

نظام آبادی گفت: واحد اراک با برنامه‌ریزی مدون و تبیین دقیق برنامه‌های پیش روی خود، دستیابی به افق‌های بلند در راستای تولید علم و ارتقاء کیفیت دانشگاه در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی برای رقابت با سایر دانشگاه‌ها و قرار گرفتن در نظام رتبه‌بندی ملی و بین‌المللی دانشگاه‌ها و تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی اراک به قطب علمی و فرهنگی کشور را هدف اصلی خود می‌داند.

حجت‌الاسلام ایوب سلحشورنیا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد اراک هم با تبریک هفته دولت و روز کارمند دو ویژگی مهم را به عنوان عناصر مهم موفقیت کارکنان را داشتن نیت خیر؛ یعنی انجام وظیفه فقط در وهله اول برای رضای خداوند باشد و بعد خدمت به خلق خدا. در این صورت بجز اجر دنیوی این کار عبادت هم محسوب می‌شود و خداوند اجر اخروی هم به این کار عطا می‌کند و دوم کار فرد، عنصر عدل و انصاف باشد و خوب است که در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم عادل باشیم، مطرح کرد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خالصانه دکتر محمدعلی کرامتی، در سمت معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی بابیان اینکه دکتر هادی یزدی از اعضای هیأت علمی با تجربه و دارای سوابق مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اراک است، گفت: وی فردی با اخلاق، دارای سعه صدر، صداقت کاری و تجربه مفید علمی است و امیدواریم با هماهنگی کامل با همکاران حوزه معاونت اداری ومالی در نیل به اهداف پیش روی دانشگاه موفق باشد.

نظام‌آبادی اظهار کرد: با توجه به ارائه خدمات ویژه حوزه معاونت اداری و مالی این حوزه از اهمیت و حساسیت‌های بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود با روحیه اخلاق محوری دکتر یزدی با رعایت بخشنامه‌ها و لحاظ کردن، دقت کیفیت و سرعت در امور، با بازنگری و رصد دقیق مسائل اداری و مالی بسترسازی لازم را برای کسب رضایتمندی بیش از گذشته فراهم کنند.

دکتر هادی یزدی سرپرست جدید معاونت اداری و مالی نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان یک دانشگاه جامع در کشور شناخته شده است و رسیدن به وضعیت مالی مطلوب همت والای همه کارکنان را می‌طلبد تا همه کمک کنند تا با کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از دارایی از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

در ادامه دکتر ذبیح پیرانی معاون آموزشی واحد اراک به خاطر فراهم کردن فضا و شرایط مناسب برای برگزاری مطلوب امتحانات و آزمون‌ها تشکر و قدر دانی کرد و توضیحاتی درباره نحوه انتخاب عوامل اجرایی برتر(ثبت‌نام و امتحانات) سال تحصیلی 94-93 پرداخت.

در پایان این مراسم از مدیران اجرایی و کارکنان نمونه در برگزاری امتحانات نیم‌سال دوم 94-93 با اهدا لوح و هدایای نقدی قدردانی به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
urwkkjjo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار