پیش بینی ها به واقعیت پیوست!
بر اساس پیش بینی­ ها؛ جلسه مجمع عمومي و انتخابات هیئت مدیره شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه، لغو شد!
کد خبر: ۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ 28 February 2015

*10 اسفند 1393 - ساعت 15- شهرک صنعتي مامونيه، ساختمان مديريت؛

- جلسه مجمع عمومي عادي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه - دستورجلسه: انتخاب اعضا هيئت مديره جديد؛

جلسه مجمع عمومي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه؛ عليرغم انتشار آگهي در روزنامه کثيرالانتشار(دو نوبت) و همچنين تشکيل جلسه در 26بهمن و موکول شدن آن به اسفندماه و عزل هيئت مديره سابق بر اساس ماده 6 و... لغو شد!

*** گزارش تکمیلی؛

گزارش تکمیلی پیرامون اتفاقات و حواشی انتخابات هیئت مدیره و آن انتصاب مدیرعامل شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه. متن و حاشیه؛

* 26بهمن 1393 - سالن فرمانداري زرنديه؛

جلسه مجمع عمومي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه - دستورجلسه: تعيين اعضا هيئت مديره و بازرس؛

مدير توسعه و عمران شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي با اعلام دستور جلسه، گفت: در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و قانون واگذاري مالکيت و اداره امور شهرکهاي صنعتي، هيئت مديره قبلي بر اساس ماده 6 اين قانون و به دليل خودداري از انجام وظايف قانوني(ازجمله تحويل نگرفتن شهرک و...) از سوي مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي عزل و اين جلسه بمنظور انتخاب هيئت مديره جديد تشکيل شده است. اين جلسه بدليل به حدنصاب نرسيدن اعضا؛ رسميت نيافت و انتخاب هيئت مديره به مجمع آتي در نيمه نخست اسفندماه موکول شد.

رفيعي گفت: شرکت شهرکهاي صنعتي استان به کليه تعهدات خود در خصوص تکميل و راه اندازي زيرساخت هاي شهرک صنعتي مامونيه پيش از تحويل به شرکت خدماتي اين شهرک، پايبند بوده و پس از آن هم به تعهدات خود، عمل مي کند.

- يک عضو هيئت مديره قبلي، در جلسه مجمع عمومي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه، از اين "فرد خاص!" بعنوان بهترين مدير منطقه! و گزينه هيئت مديره قبلي براي مديرعاملي نام برد!

- اين عضو هيئت مديره سايق گفت: بعنوان يک عضو اين شرکت به هيئت مديره جديد هشدار مي دهم حق ندارد شهرک صنعتي را تحويل بگيرد! چرا که به گفته وي اين کار خيانت! است.

*سايه سنگين جريانات سياسي؛

در ادامه، فرماندار زرنديه با انتقاد از عملکرد مديران شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي، قانون نحوه واگذاري مالکيت و اداره امور شهرکهاي صنعتي کشور را يک "قانون بد" دانست که در زمان دولت احمدي نژاد، در مجلس شوراي اسلامي مصوب شده! و مربوط به دولت فعلي نيست!

محمد کردي گفت: قصد ندارم با مطرح کردن اين مسائل، وارد مسائل سياسي شوم چرا که يک مدير اجرايي هستم! هرچند کار سياسي خودم را در زمان انتخابات انجام داده ام!

-کردي از رفيعي خواست تا افزايش اعتبار شهرک صنعتي مامونيه در لايحه بودجه کشور! پيگيري کند! و حداقل نيمي از درآمد فروش زمين هاي شهرک صنعتي را به شهرک اختصاص دهند.

- اين ها "حرف هاي قشنگي" است که وجاهت قانوني، پشتوانه کارشناسي و قابليت اجرايي ندارد! مطرح کردن اين انتظارات از "مديران مياني استان" سودي نداشته، چراکه در توان و حيطه اختيارات آنها نيست! درخواست افزايش اعتبار شهرکهاي صنعتي زرنديه در لايحه بودجه کشور! و... با چه هدفي در اين جلسه مطرح مي شود؟!

- کردي در ادامه به سخنان اخير رئيس جمهور در درباره مذاکرات هسته اي، که "هيچ خيانتي بدتر از خيانت پشت جبهه نيست!" اشاره کرد.

- فرماندار با يادآوري سخنان رئيس جمهور، چه هدفي را دنبال مي کند؟! آيا اعتقاد دارد، عزل هيئت مديره قبلي و اتفاقات اخير؛ هم خيانت پشت جبهه است؟! و البته کدام جبهه! را جبهه خودي مي داند؟! و... در هاله اي از ابهام است!

* 5 اسفند 1393 - فرمانداري زرنديه - جلسه هيئت مديره شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزي؛

حضور رئيس هيئت مديره سابق و مديرعامل منتخب­شان! در اين جلسه؛ و اخبار غيررسمي مبني بر احتمال اعمال فشار برخی مدیران عالی رتبه دولتی در شهرستان زرندیه به مديران استان براي روي کار آمدن مجدد هيئت مديره معزول؛ از طريق لغو مجمع عمومي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه و انتخابات هيئت مديره؛ و... حکايت از تحرکات سياسيون و مداخله احتمالی برخی مديران دولتي در تصميمات اين "شرکت خصوصي" دارد.

*10 اسفند 1393 - ساعت 15- شهرک صنعتي مامونيه، ساختمان مديريت؛

- جلسه مجمع عمومي عادي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه - دستورجلسه: انتخاب اعضا هيئت مديره جديد؛

جلسه مجمع عمومي شرکت خدماتي شهرک صنعتي مامونيه؛ عليرغم انتشار آگهي در روزنامه کثيرالانتشار(دو نوبت) و همچنين تشکيل جلسه در 26بهمن و موکول شدن آن به اسفندماه و عزل هيئت مديره سابق بر اساس ماده6 و... لغو شد!

*پيش بيني ها به واقعيت پيوست!

پيش بيني ها به واقعيت پيوست! شواهد و قرائن حاکی است؛ هيئت مديره معزول؛ مجددا بر سر کار آمده و احتمالا همان "فرد خاص!" که از دوستان و نزدیکان کاندیدای احتمالی اصلاح­طلبان در انتخابات آتی مجلس در ساوه و زرندیه به شمار می رود؛ مدیرعامل خواهد شد.!

* ابهام درخصوص اختيارات قانوني فرماندار؛

- حضور! عالي ترين مقام دولتي شهرستان در مجمع عمومي يک شرکت "بخش خصوصي" و حساسيت غيرطبيعي نسبت به تصميمات و انتخاب هيئت مديره و...؛ که در راستاي خصوصي سازي! و اصل 44 قانون اساسي است؛ ابهاماتي درخصوص وظايف و اختيارات قانوني فرماندار ايجاد مي کند! که ايشان بايد پاسخگو باشد.

* خیانت! یا خدمت!

- اما چه شد؟! که هيئت مديره سابق، به يکباره تن به اين خيانت! داد(به گفته خودشان) و حاضر شد شهرک صنعتی مامونیه را تحويل بگيرد؟! در هاله ای از ابهام است.!

- چراکه طي اين روزها نواقصي که آنها بعنوان دلایل عدم تحویل شهرک صنعتی اعلام کرده بودند، برطرف نشده و تغییری در شرايط و وضعیت فيزيکي شهرک صنعتي مامونيه ایجاد نشده است!

- شايد؛ شرايط تاثيرگذار ديگري در کار بوده که تغيير آن، باعث تغيير موضع آقايان شده است!

* نکته ديگر به مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتي استان مرکزی برميگردد.

- آقاي مدير!؛ ثبات در تصميمات از اصول اوليه مديريت است! عزل هيئت مديره سابق و تشکيل مجمع عمومي با دستور انتخابات هيئت مديره جديد؛ برچه اساس و راهبردي بوده است؟! و مهمتر از آن؛ لغو جلسه مجمع عمومي و انتخابات هيئت مديره جديد در دهم اسفند برچه اساس می باشد؟!

- تغییر موضع در "کسری از ثانیه"! حکایت از چیست؟!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار