همزمان با میلاد حضرت ثامن‌الحجج (ع) آئین برافراشته شدن پرچم متبرک به حرم رضوی با حضور مسئولان و قشرهای مختلف شیعه وسنی درتربت جام برگزار شد
کد خبر: ۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در مراسم این آئین با شکوه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تربت‌جام با تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع)وهفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: دشمنان اسلام و قرآن، آن‌هایی که این دین مبین و مترقی با منافع آنان درتعارض بود و با وجود آن نمی‌توانستند به مقصود اصلی خود برسند از صدر اسلام تاکنون مخالف آن هستند.
حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد با اشاره به این که دشمنان اسلام هر روز با شیوه وترفندهای مختلف به دنبال براندازی اسلام ناب هستندتصریح کرد:روشی که مأمون علیه امام رضا (ع) در پیش گرفت،مصداق جنگ نرمی بود که امروز استکبار جهانی علیه ملت غیور ایران اسلامی به راه انداخته است.
وبا اشاره به فرازی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براین که جنگ نرم مختص به کشور ما نیست خاطرنشان کرد: جنگ نرم یک واژه‌ای است، که از اول خلقت انسان بوده و خواهد بود.
وی اذعان داشت: مأمون وقتی درمقابل گسترش اسلام ناب و گرایش جوانان و مردم به دین اسلام قرا گرفت، نهضت ترجمه را راه انداخت و با درخواست از پادشاه روم و تحریف درترجمه برخی کتاب‌ها شبهاتی  را در ذهن جوانان و دانشمندان آن زمان به وجود آورد.
حجت اسلام چهکندی با بیان این مطلب که  امروز هم دشمن به‌وسیله عرفان‌های کاذب سعی دارد جوانان را از اسلام ناب دور نگه دارد گفت:امام رضا (ع)با  حضور در مجالس و مباحث علمی نگذاشتند این شبهات در ذهن مسلمانان بنشیند و مردم از اسلام ناب فاصله بگیرند.
وی با اشاره به این که ما احساس کنیم دشمنان با ما کنار خواهند آمد افزود: دشمنی دشمنان اسلام در هیچ عصری تنزل نیافته است و طبق آیات قرآن کریم دشمنان تا جان داشته باشند علیه دین مبین اسلام و قرآن کار خواهند کرد و با ما کنار نخواهند آمد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تربت‌جام یاد آورشد: مأمون آن زمان به‌وسیله ابزار و توان خود جنگ نرم را به راه انداخت و امروز دشمنان امت اسلامی با هر ابزاری که در اختیار دارند علیه قرآن و اسلام کار می‌کنند.
در ادامه این مراسم، پرچم متبرک به حرم رضوی همراه با پخش صلوات خاصه مرحوم انصاریان ونیز نوای دل‌نشین استاد کریم‌خانی «ای حرمت» معروف به «قطعه‌ای از بهشت» در فضایی آکنده به شمیم عطر خوش رضوی طی مراسم باشکوهی در میدان «نماز» شهرتربت جام، به اهتزاز درآمد و حال و هوای خاصی به این محفل سراسر معنوی بخشید.
در پایان آسمان شهر تربت‌جام نورافشانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار