مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی :
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: 210 راهبر شغلی با کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری تا کنون همکاری دارند.
کد خبر: ۸۰۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 22 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد با بیان اینکه راهبری شغلی یکی از راهبردهای کارآفرینی در کمیته امداد است اظهار کرد: 210 راهبر شغلی با کمیته امداد استان مرکزی در ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری تا کنون همکاری دارند.

وی راهبری شغلی را اقدامی مؤثر در جهت پایدارسازی اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنها دانست و تصریح کرد: راهبر شغلی کسی است که در یک‌رشته تخصصی تجربه‌اندوزی کرده و موفق عمل کرده و زنجیره شغلی را برای تداوم شغلی مددجو تعریف می‌کند و به‌عنوان راهبر شغلی به‌صورت مداوم به مددجویان تحت حمایت که مستعد کارآفرینی و ورود به عرصه کار هستند مشاوره می‌دهد.

وی در ادامه گفت: ارائه مشاوره  در چگونگی تهیه مواد اولیه، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی از دیگر اقدامات راهبران شغلی است.


وی افزود:  با اجرای طرح راهبری شغلی، کارآفرینان، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد داده و پس از بررسی، با انعقاد تفاهم‌نامه در خصوص توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان اقدام می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت: در سال جاری تاکنون ۲۳۰۰ فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان  ایجاد شده کهامیدواریم تا پایان سال با جذب کامل سهم استان به میزان ۱۴۰ میلیارد تومان، آمار اشتغال افزایش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار