رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه:
در هفت ماهه سال جاری تعداد 256 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان ساوه با اعتباربیش از 18 میلیون تومان به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۰۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 03 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی  عباس محمدی ، رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه کمیته امداد  خدمات فرهنگی، آموزشی وتربیتی  به مددجویان ارائه می کند ، گفت: در هفت ماهه سال جاری تعداد 256 نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان ساوه با اعتباربیش از 18 میلیون تومان به اردوهای آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد شهرستان ، اظهار کرد: برگزاري اردوهاي آموزشی وزيارتی به تعداد  196 نفر  با اعتبار 24 میلیون تومان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای  544 و با اعتبار 28 میلیون تومان از خدمات فرهنگی ارائه شده برای مددجویان فرهنگی بوده است.

محمدی از بهره‌مندی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت شهرستان از برنامه‌های کانون فرهنگی کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون 180 نفر از دانش آموزان و دانشجویان از برنامه‌های کانون بهره مند شدند.

وی در پایان اضافه کرد: ارائه خدمات فرهنگي به  40 نفر از دانش آموزان و دانشجويان و طلاب علوم ديني  با اعتبار   11 میلیون تومان از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار