نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت و هوشمندی بزرگترین سرمایه مردم این استان است چرا که جریانات پس از اصلاح قیمت بنزین بدون هیچ خسارتی در این استان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۹۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 24 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» در نشست شورای اداری استان افزود:متانت و هوشمندی مردم این استان قابل تقدیر است و از متانت و دانایی آنان در حوادث اخیر تشکر می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در برخی شهرها  فتنه‌گران فرصت یافتند که به اموال عمومی خسارت وارد کنند و این کار در شرایط اقتصادی کشور خیانت و ظلم به مردم است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد:مجموعه عوامل انتظامی، نظامی و امنیتی استان که در برقراری امنیت تلاش کردند نیز بخش مهمی از سرمایه‌های این خطه هستند و از آنان تقدیر می‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: می‌طلبد که مکانی برای بیان گفتمان و اعتراض در استان اندیشیده شود تا مردم بتوانند خواسته‌های خود را بیان کنند.

وی افزود: طرح اعتراض منطقی راه را بر فرصت طلبان می‌بندد و مردم در این مکان می‌توانند خواسته‌هایشان را اصولی مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  اظهار داشت: شرایط امروز کشور حساس است و باید مسئولان همت کنند تا از مشکلات با قدرت و با کمترین لطمات عبور شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: امکانات کشور محدود است و باید با خلاقیت موانع را پشت سرگذاشت و قناعت و صرفه‌جویی را در بخش‌های مختلف جامعه توسعه داد.

وی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی باید به استان‌ها اختیارات بیشتری بدهد تا از موضوعات مشکل‌دار با تصمیمات عاقلانه با موفقیت عبور کنند.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: تاسیس یک شرکت سهامی در استان و داشتن نقدینگی می‌تواند راهکار برخی مشکلات صنایع استان و اشتغال باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: نیاز است از تشریفات و کارهای زاید در حوزه دولتی جلوگیری شود و منابع در اختیار هدایت اصولی و اثربخش داشته باشد.

وی عنوان کرد: حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در راهپیمایی میثاق با ولایت راه را بر فتنه گران بست.

یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی در ۱۲ شهرستان ساکن هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار